کد خبر : 1872053 | 04 اسفند 1401 ساعت 15:15 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

دو تا سه هفته دیگر

زمان کنفرانس خبری مهم لاپورتا در مورد بارساگیت

طبق ادعای موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا قصد دارد دو تا سه هفته بعد در نشستی خبری در مورد قضیه بارساگیت توضیح دهد.

زمان کنفرانس خبری مهم لاپورتا در مورد بارساگیت

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال اسپانیا در چند روز اخیر تحت‌تأثیر رسوایی جدی و بزرگ بارساگیت بوده که باعث شده حواشی بسیاری درباره رابطه باشگاه بارسلونا با کمیته داوران لالیگا ایجاد شود.
حالا ال موندو روز گذشته تصویری از فکس جدیدی را منتشر کرده که توسط نگریرا برای باشگاه بارسلونا ارسال شده است. او در این فکس مدعی شده که آنها نمی‌توانند پس از این همه سال همکاری و کارهایی که او برایشان انجام داده و اسرار مشترکی که دارند دست از پرداخت پول به او بردارند.

1791439

نکته جالب اینجاست که او در همین فکس که در تاریخ سوم دسامبر 2018 ارسال شده به این موضوع اشاره می‌کند که ارتباطش با رؤسای مختلفی از این باشگاه بوده و به صورت خاص از لاپورتا هم نام می‌برد. 
به نظر می‌رسد که این فکس پیش از فکس دیگری که در ابتدا از سوی ال موندو منتشر شد و در آن نسبت به همکاری دو طرف هشدار داده شده بود ارسال شده است. 

1754158

خوان لاپورتا دو روز پیش در نشستی خبری، به شکلی بی‌رحمانه به رئیس لالیگا تاخت و در مورد بارساگیت هم گفت که تحقیقات داخلی در حال انجام است. او وعده یک نشست خبری زودهنگام برای شفاف‌سازی بیشتر داد، اما طبق ادعای موندودپورتیوو، رئیس بارسا دو تا سه هفته دیگر در کنفرانسی خبری در این مورد توضیحاتی بیشتر خواهد داد.

لاپورتا معتقد است تمام فاکتورهای پرداختی او به نگریرا بین سال‌های 2003 تا 2009 در دسترس پلیس قرار گرفته و همه‌چیز روشن و شفاف است. او معتقد است از شرکت متعلق به نگریرا در مورد داوران مشاوره می‌گرفته اما تمام ادعاها در مورد نقش داشتن در انتخاب داوران یا پرداخت رشوه به آنها بی‌اساس هستند. بارسا با وکلای خارجی خبره به دنبال دفاع از خود است.

دیدگاه‌ها