کد خبر : 1872077 | 04 اسفند 1401 ساعت 17:45 | 57K بازدید | 44 دیدگاه

برونو فرناندز:

تن‌هاخ نگذاشت رونالدو و رشفورد همه‌کاره یونایتد شوند

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ با سخت‌گیری‌هایش مانع از این شده که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، رشفورد و جیدون سانچو خودشان را مالک باشگاه ببینند.

تن‌هاخ نگذاشت رونالدو و رشفورد همه‌کاره یونایتد شوند

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ از زمانی که در تابستان گذشته سکان هدایت منچستریونایتد را به دست گرفت به این نتیجه رسید که علاوه بر مسائل فنی این تیم به نظم درون‌گروهی هم نیاز دارد. او به عنوان راه‌حل با ارائه قانون‌هایی سخت‌گیرانه سعی کرد سکان امور را به دست بگیرد.

گفته می‌شود از جمله قوانین تن‌هاخ این است که بازیکنان باید از پوشیدن برخی لباس‌ها خودداری کنند، در زمان‌های مشخصی غذا بخورند و زمانی که با تیم به سفر می‌روند از تلفن همراه استفاده نکنند. این سخت‌گیری‌های تن‌هاخ باعث شد رابطه او با کریستیانو رونالدو خیلی زود شکرآب شود. رونالدو در بازی با تاتنهام قبل از سوت پایان استادیوم را ترک کرد و به همین خاطر، از سوی تن‌هاخ جریمه شد. جیدون سانچو هم به دلیل رعایت نکردن قوانین تن‌هاخ مدتی از تیم تبعید شد.

1805008

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی یونایتد، در یک مصاحبه می‌گوید این سخت‌گیری‌های تن‌هاخ برای بازیکنان در آغاز شوکه‌کننده بوده، ولی او با همین استراتژی باعث شد مثل برخی باشگاه‌ها ستاره‌‌های بزرگ احساس نکنند که مالک و همه‌کاره تیم هستند.

برونو در این باره گفت: "تن‌هاخ وقتی تازه به تیم ملحق شده بود، در یک سفر دستورهای خاصی صادر کرد و گفت یا اینها را رعایت می‌کنید یا کنار گذاشته می‌شوید. یادم هست خیلی از بازیکن‌ها می‌گفتند یعنی واقعا این کار را می‌کند؟ یعنی اگر بازیکن بزرگی گوش ندهد به او بازی نمی‌دهد؟ ولی تن‌هاخ بارها این کار را کرد تا نشان دهد با کسی شوخی ندارد. او کریستیانو، جیدون و مارکوس را به همین خاطر تنبیه کرد.

مارکوس رشفورد در بازی با وولوز یکی از بهترین عملکردها را داشت، ولی فقط به خاطر یک اشتباه مربی او را تعویض کرد. ما در آن لحظه می‌گفتیم او بازیکن اصلی ماست، مگر می‌شود بیرون برود؟ به رشفورد احتیاج داریم. ولی بعد از بازی وقتی با دخیا صحبت می‌کردم، گفتم درستش همین است چون اگر این کار را نمی‌کرد شیرازه تیم از هم می‌پاشید. من از این نظر اریک را واقعا قبول دارم".

1805009

دیدگاه‌ها