کد خبر : 1872078 | 04 اسفند 1401 ساعت 17:59 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

کوکوریا: با این‌همه هزینه چلسی دیگر هیچ بهانه‌ای ندارد

مارک کوکوریا، مدافع چلسی، می‌گوید آبی‌های لندن با توجه به هزینه‌های نجومی و خریدهای بزرگی که داشته‌اند باید موفق شوند و در صورت ناکامی هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود.

کوکوریا: با این‌همه هزینه چلسی دیگر هیچ بهانه‌ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر بر خلاف بسیاری از پیش‌بینی‌ها شرایط خوبی ندارد و در نیمه‌های جدول لیگ برتر به سر می‌برد. مارک کوکوریا که تابستان گذشته با قراردادی 75 میلیون یورویی از برایتون به چلسی پیوست مثل بسیاری از خریدهای جدید چلسی با انتقادهای زیادی مواجه است.

کوکوریا از اولین خریدهای چلسی بعد از رسیدن مالکیت باشگاه به تاد بولی آمریکایی بود. او از آن زمان تا امروز با صرف هزینه‌های سرسام‌آور نام چلسی را به عنوان یکی از موفق‌ترین باشگاه‌ها در نقل و انتقالات مطرح کرده است. اما این برای خریدهای جدید چلسی مثل شمشیری دولبه عمل می‌کند، چرا که در صورت نتیجه نگرفتن تیم یا عملکرد نه چندان خوب، آنها با انتقادهای شدیدی مواجه می‌شوند.

1785562

کوکوریا که مدتی است با شدیدترین انتقادها مواجه است، اما می‌گوید چلسی به دنبال شروعی دوباره است و قصد ندارد میدان را خالی کند. این مدافع اسپانیایی مدعی است این فصل فرصتی است برای چلسی تا عصری جدید را آغاز کند.

مدافع اسپانیایی چلسی در مصاحبه با سایت گل گفت: "کار ما سخت است، چون تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه شدند. این فصل به نظرم فرصتی است برای شروع یک عصر جدید. به همین خاطر است که ما معتقدیم کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای فصل آینده خیلی مهم است.

ما در بخش اول این فصل خیلی خوب نبودیم، ولی این را می‌دانیم که هیچ بهانه‌ای از چلسی پذیرفته نمی‌شود. باید با پشتکار تمرین کنیم و روی پیروزی در بازی‌ها تمرکز داشته باشیم. هر طور شده باید این فصل را به عنوان یکی از چهار تیم تمام کنیم و سهمیه بگیریم. مهاجمان درجه‌یکی که گرفته‌ایم برای تیم فوق‌العاده مهم هستند. به عنوان مدافع تمرین کردن با آنها واقعا سخت است، چون فوتبالیست‌های درجه‌یکی هستند. با حضور آنها ما می‌توانیم پیروز شویم و کم‌کم به جایی که شایستگی‌اش را داریم برسیم".

1805011

دیدگاه‌ها