کد خبر : 1872100 | 04 اسفند 1401 ساعت 20:17 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازنشستگی لوورن از فوتبال ملی: خداحافظ لباس سوپرمن!

دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.

بازنشستگی لوورن از فوتبال ملی: خداحافظ لباس سوپرمن!

به گزارش "ورزش سه"، دژان لوورن 14 سال بعد از آنکه برای اولین بار برای تیم ملی کشورش کرواسی به میدان رفت اعلام کرد به صورت رسمی از فوتبال ملی بازنشسته شده است.

لوورن در حال حاضر در تیم لیون بازی می‌کند. او در ماه ژانویه به صورت قرضی از زنیت روسیه به این تیم فرانسوی پیوست. او امروز با انتشار یک پیام احساسی از خداحافظی خود با پیراهن شطرنجی کرواسی خبر داد.

1805047

ستاره 33 ساله کروات در پیام اعلام بازنشستگی‌اش از تیم ملی اعلام کرد: "بالاخره زمان آن رسید که با تیم ملی کرواسی خداحافظی کنم. بچه که بودم رویای بازی در تورنمنت‌های بزرگ را داشتم و دلم می‌خواست پیراهن شطرنجی را بپوشم. این پیراهن باارزش را اولین بار زمانی به تن کردم که 9 ساله بودم و آن حس خاص و عجیب را هرگز فراموش نخواهم کرد. پوشیدن آن پیراهن مثل به تن کردن لباس سوپرمن بود. احساس قدرت و اعتماد به نفس می‌کردم. درست مثل ابرقهرمان محبوبم.

زیباترین خاطراتم از تیم ملی کرواسی خاطراتی است که در پنج سال گذشته داشتم. راستش را بخواهید هنوز هم برایم مثل رویا است. در این سال‌ها حس‌های زیادی را تجربه کردم به خصوص در سال‌های 2018 و 2022. نوشتن این تجربه‌ها برایم سخت است. این خاطرات برای همیشه در قلبم خواهد ماند. از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم."

1805048

لوورن در دوران 14 ساله حضورش در تیم ملی کرواسی 78 بازی ملی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند. همان‌طور که او در پیام خداحافظی‌اش اشاره کرده موفق‌ترین اتفاقات او در تیم ملی به شرکت در دو جام جهانی اخیر برمی‌گردد. لوورن در تک ‌تک بازی‌های کرواسی در جام جهانی 2018 حضور داشت و شاهد رسیدن تیم ملی کشورش به فینال بود. او در جام جهانی قطر هم مدال برنز را به گردن آویخت.

1805049

دیدگاه‌ها