کد خبر : 1872105 | 04 اسفند 1401 ساعت 20:59 | 48.2K بازدید | 33 دیدگاه

پپ به مدیران سیتی: نیمار را نمی‌خواهم، حرفه‌ای نیست

مدت‌ها بود که شایعات زیادی درباره تمایل منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن نیمار به گوش می‌رسید، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد پپ گواردیولا تمایلی برای جذب این ستاره برزیلی ندارد.

پپ به مدیران سیتی: نیمار را نمی‌خواهم، حرفه‌ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچسترسیتی به این نتیجه رسیده‌اند که تیم‌شان نیاز به تقویت دارد و به همین علت قصد دارند در تابستان آینده با استفاده از توان مالی‌شان چند ستاره مهم را به اتحاد منتقل کنند.

مدت‌ها بود که از نیمار به عنوان یکی از ستاره‌های مدنظر سیتی یاد می‌شد، اما رسانه اسپانیایی ال‌ناسیونال امروز در گزارشی مدعی شد پپ گواردیولا تلاش برای جذب ستاره برزیلی را وتو کرده و نیمار را در تیمش نمی‌خواهد.

1805062

نیمار در پاریس از شرایط خود راضی نیست و معتقد است در این تیم زیر سایه ستاره‌هایی مثل مسی و امباپه قرار دارد. این ستاره برزیلی به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد همچنان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال مطرح باشد باید به تیمی دیگر منتقل شود که باید از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا باشد.

به همین خاطر است که نیمار خودش را به چندین باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد داده است. منچسترسیتی از جمله این باشگاه‌ها است که توان جذب نیمار را دارد، اما گواردیولا از این گزینه اصلا راضی نیست و نظر صریحی درباره فوتبالیست برزیلی دارد.

گواردیولا مثل ژاوی و بسیاری دیگر از مربیان حال حاضر باشگاه‌های اروپایی نیمار را فوتبالیستی نمونه نمی‌داند. شکی نیست که او از نظر تکنیکی یکی از بهترین‌ها است، اما گواردیولا از رفتار او در بیرون از زمین راضی نیست و به مدیران سیتی گفته نیمار را به اندازه کافی حرفه‌ای نمی‌داند.

1805063

پپ می‌داند که نیمار در دوران حضورش در بارسا چه بی‌نظمی‌هایی داشته و معتقد است او در پاریس هم شرایط متفاوتی نداشته و همچنان به عنوان بازیکنی بی‌انضباط شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها