کد خبر : 1872110 | 04 اسفند 1401 ساعت 21:20 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

استاندار کرمان می‌گوید جای نگرانی نیست

آخرین آپدیت از سانحه سقوط هلیکوپتر وزیر ورزش

استاندار کرمان آخرین وضعیت سلامتی حمید سجادی را پس از حادثه هلیکوپتر شرح داد.

آخرین آپدیت از سانحه سقوط هلیکوپتر وزیر ورزش

به گزارش "ورزش سه" بعد از ظهر چهارم اسفند برای رسانه‌ها با شوک حادثه سقوط هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و تنی چند از مشاورین و معاونینش همراه شد. اتفاقی تلخ که متأسفانه منجر به فوت اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان شد.

حالا با گذشت چندساعت، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، در این رابطه توضیحاتی ارائه کرده که در ادامه می‌خوانید؛

فداکار در ابتدا در این خصوص گفت: "وزیر محترم ورزش پس از برنامه‌ای با محوریت اختتامیه همایش مدیران کل تربیت بدنی سراسر کشور و پس از حضور در مزار شهید سلیمانی، با هلیکوپتر به سمت شهرستان بافت حرکت کردند که از آنجا به برزویه رفته و شب از بندرعباس به تهران بازگردند که متأسفانه هلیکوپتر به علتی که هنوز در دست بررسی است، در لحظه نشستن دچار سانحه می‌شود و تعدادی که نزدیک به بیست نفر در آن بودند، مجروح می‌شوند."

او در ادامه گفت: "متأسفانه یک نفر، آقای احمدی فوت می‌کنند و آقای وزیر و همچنین مدیرکل تبیت بدنی آذربایجان غربی دچار خون‌ریزی مغزی می‌شوند‌ و دوتا از مدیران دچار تروما کمر می‌شوند."

استاندار کرمان در ادامه گفت: "سیتی‌اسکنی که از آقای وزیر و آقای ستوده گرفته شده ، خدا را شکر عارضه مغزی خیلی جدی نبوده و لخته خون‌ریزی کوچکی بوده و شرایط پایدار است. با تشخیصی که پزشکان داده‌اند، نیازی به عمل جراحی ندارند و باید تحت مراقب‌های ویژه قرار بگیرند و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم زودتر بهبود پیدا کنند."

دیدگاه‌ها