کد خبر : 1872116 | 04 اسفند 1401 ساعت 21:55 | 52.9K بازدید | 39 دیدگاه

هافبک سابق منچستریونایتد:

با رونالدو دشمنی می‌کنند چون او را نمی‌شناسند!

اندرسون، هافبک سابق منچستریونایتد، با ستایش از همبازی سابقش کریستیانو رونالدو می‌گوید علت انتقادها و دشمنی‌ها با ستاره پرتغالی این است که مردم کریستیانوی واقعی را نمی‌شناسند.

با رونالدو دشمنی می‌کنند چون او را نمی‌شناسند!

به گزارش "ورزش سه"، اندرسون، هافبک برزیلی، در دوره اول حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به مدت دو سال همبازی او بود، اما در پایان این دوره ستاره پرتغالی اولدترافورد را ترک کرده و راهی رئال مادرید شد.

این هافبک برزیلی در گفت‌وگویی با روزنامه اسپانیایی اسپورت به بیان خاطراتش از رونالدو پرداخت و گفت علت دشمنی‌ها با کریستیانو را درک نمی‌کند چرا که اگر کسی او را بشناسد نمی‌تواند دوستش نداشته باشد.

1805083

اندرسون در این مصاحبه گفت: "وقتی با رونالدو هستید هر لحظه شگفت‌زده می‌شوید. او فقط به فوتبال فکر می‌کند. وقتی بازی تمام می‌شود کریس مستقیما به خانه می‌رود تا ریکاوری کند. او یک فوتبالیست حرفه‌ای بی‌نظیر و یک رفیق واقعی است. خیلی‌ها این را نمی‌دانند و کریس را نمی‌شناسند و به خاطر همین است که بعضی‌ها با او دشمنی می‌کنند. آن‌ها نمی‌دانند که کریس به خیلی‌ها کمک می‌کند. او قلب خیلی مهربانی دارد. کریس ما را به تمرین‌ها می‌برد و دائم حواسش به همه بود. در انگلیس او با من فوق‌العاده رفتار می‌کرد.

من اگر حتی 5 درصد ذهنیت و روحیه رونالدو را داشتم الان یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا بودم. او هم استعداد داشت و هم کیفیت و البته تمرکز. من البته دوران فوتبالی خوبی داشتم و به خیلی چیزها رسیدم ولی اگر کمی مثل کریس رفتار می‌کردم خیلی بیشتر پیشرفت می‌کردم."

1805084

اندرسون در دوران حضورش در منچستریونایتد موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورد. او با شیاطین سرخ چهار بار فاتح لیگ برتر شد و در سال 2008 قهرمانی در چمپیونزلیگ را هم جشن گرفت. او در سال 2008 جایزه پسر طلایی را به دست آورد.

1805085

دیدگاه‌ها