کد خبر : 1872126 | 04 اسفند 1401 ساعت 22:57 | 24.4K بازدید | 8 دیدگاه

تمرین سایپا نیمه‌کاره تعطیل شد

آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیبی همراه بود و در نهایت هم با صلاح‌دید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.

تمرین سایپا نیمه‌کاره تعطیل شد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال سایپا در شرایطی امروز در محل ساختمان باشگاه واقع در شهرک فرهنگیان آغاز شد که با حواشی عجیبی همراه شد و به پایان رسید.
در این جلسه تمرینی مهدی حسینی‌نسب، دستیار سابق محمود فکری، سرمربی سایپا، از سوی مهدی حسینی‌پور، مدیر عامل باشگاه، به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب و معرفی شد، با یکی از همراهانش و با لباس شخصی در حین کارهای تاکتیکی نارنجی‌پوشان به زمین تمرین ورود می‌کند که این اقدام او با واکنش محمود فکری مواجه می‌شود.
در ادامه محمود فکری از مهدی حسینی‌نسب درخواست می‌کند که از زمین چمن بیرون برود و از بیرون نظاره‌گر تمرین بازیکنان سایپا شود. این موضوع در نهایت سبب می‌شود سرمربی سایپا تصمیم به تعطیلی تمرین بگیرد.
پیش از این اتفاق محمود فکری به دلیل پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم فوتبال سایپا و همین‌طور دخالت در امور فنی تیم از شرایطی که در باشگاه دارد ابراز نارضایتی کرده بود.
سایپا با کسب 34 امتیاز از 21 مسابقه پس از تیم فوتبال شمس آذر رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول را به نام خود زده است و روز شنبه باید در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات از مس شهربابک میزبانی کند.

دیدگاه‌ها