کد خبر : 1872133 | 05 اسفند 1401 ساعت 00:44 | 27.2K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی ده‌خیا روی پنالتی عجیب لواندوفسکی (عکس)

شاگردان ژاوی نیمه اول بازی با بارسلونا را با تک گل لواندوفسکی به سود خود خاتمه دادند؛ این گل از روی نقطه پنالتی و به سختی به ثمر رسید.

بدشانسی ده‌خیا روی پنالتی عجیب لواندوفسکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و منچستریونایتد امشب در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. شاگردان ژاوی نیمه اول این دیدار خارج از خانه را با تک گل روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به سود خود به پایان رساندند.

برونو فرناندز در اوایل نیمه اول تعادل فرانک کسیه را داخل محوطه جریمه به هم زد تا بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شود. ستاره لهستانی آبی اناری‌ها پشت این توپ ایستاد و انتخاب جالبی برای ضربه زدن به آن داشت.

لواندوفسکی در حالی که ده‌ها هزار منچستری، یک‌ صدا سوت می‌زدند تا تمرکزش را به هم بزنند، خیلی آرام چند قدم برداشت و ضربه این نرم به گوشه سمت راست دروازه یونایتد زد؛ ارتفاع ضربه او تقریبا تا نصف تیر عمودی دروازه بود و داوید ده‌خیا برای مهار آن خیز بلندی برداشت.

زاویه شوت لوا خیلی دقیق بود، اما ضرب کم آن باعث شد تا ده‌خیا توپ را در حالت مماس بین تیر و نوک انگشتانش، لمس کند؛ ستاره خط حمله بارسا در این لحظه خوش شانس بود که دروازه‌بان حریف هرچه به بدن و انگشتانش کش داد نتوانست ضربه او را مهار کند و گل اول بازی در آن لحظه به ثمر رسید.

1805187
1805188
1805189
1805191

دیدگاه‌ها