کد خبر : 1872136 | 05 اسفند 1401 ساعت 01:11 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

دی‌ماریا: مدت‌ها بود منتظر این فرصت بودم

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از زدن سه گل در پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، تایید کرد مدت‌ها بود که انتظار چنین فرصتی را می‌کشید.

دی‌ماریا: مدت‌ها بود منتظر این فرصت بودم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا در خانه مقابل نانت به تساوی ناامیدکننده 1-1 رسیده بود اما امشب با درخشش دی‌ماریا و سه گلی که او به ثمر رساند، شاگردان آلگری توانستند مقتدرانه راهی مرحله بعد شوند. 
دی‌ماریا در پایان بازی گفت:"من واقعا خوشحالم که توانستیم کار خوب تیم را تمام کنم و آنها را تبدیل به گل کنم.
ما می‌خواستیم به مرحله بعد برویم. لیگ اروپا برای ما بسیار مهم است. من مدت‌ها بود که با پیراهن یوونتوس منتظر چنین فرصتی بودم و توانستم سطح بازی ام را افزایش بدهم.
من تلاش می کنم تا به تیم کمک کنم. ما بردیم و به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم. این نتیجه اهمیت زیادی برای این فصل ما دارد، پیروزی در اینجا در حالی که کل ورزشگاه تیم حریف را تشویق می‌کرد، اما ما توانستیم به چیزی که می‌خواستیم، برسیم."

1805222

در ماه‌های ابتدایی حضور دی‌ماریا در یوونتوس از او انتقاد می‌شد که بیش از اندازه روی تیم ملی آرژانتین و جام جهانی تمرکز درد اما او حالا برای یووه هم به بازیکنی کلیدی تبدیل شده است.
"می‌دانم که انتقادهایی وجود داشت و من احساس بدی داشتم چون می‌دانستم که نمی‌توانم کار بیشتری انجام بدهم. کمی طول کشید تا بتوانم فرمم را به دست بیاورم اما بعد مصدومیت باعث شد که دوباره عقب بیفتم. از نظر روانی هم شرایط آسان نبود اما حالا خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها