کد خبر : 1895927 | 24 اسفند 1401 ساعت 17:42 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی بزرگ یوونتوس: دی‌ماریا به فرایبورگ نمی‌رسد

در حالی که یوونتوس فردا در لیگ اروپا به مصاف فرایبورگ می‌رود امروز در تمرین این تیم آنخل دی‌ماریا به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا هواداران بیانکونری را نگران کند.

نگرانی بزرگ یوونتوس: دی‌ماریا به فرایبورگ نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هواداران یوونتوس امیدوار بودند آنخل دی‌ماریا به دیدار فردا شب تیمشان مقابل فرایبورگ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برسد اما خبری که از آخرین تمرین بیانکونری مخابره شد آن‌ها را به شدت نگران کرده است.

با اینکه یوونتوس دیدار رفت را در تورین با پیروزی 1-0 پشت سر گذاشته ولی بازی در فرایبورگ مسلما آسان نخواهد بود و آلگری امیدوار است همه گزینه‌های خود را در اختیار داشته باشد. ولی گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است با توجه به تمرین انفرادی دی‌ماریا در جلسه تمرینی امروز ممکن است او به همراه دیگر بازیکنان بیانکونری به آلمان سفر نکند.

1830523

دی‌ماریا در بازی رفت مقابل فرایبورگ در آخرین دقایق مسابقه احساس ناراحتی کرد و از زمین بیرون رفت و یوونتوس بعد از آن مسابقه تایید کرد که ستاره آرژانتینی‌اش با مشکل عضلانی مواجه شده است.

اما در کنار نگرانی بابت در اختیار نداشتن دی‌ماریا، سرمربی یووه، با یک امید غیرمنتظره روبه‌رو شده است. از آخرین تمرین بیانکونری خبر رسید که فدریکو کیه‌زا در این تمرین حضور داشته و به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرده است. حضور او در مقابل فرایبورگ کمک زیادی به تیم آلگری خواهد کرد.

اما بحران مصدومیت یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های سرمربی یوونتوس به حساب می‌آید. او در بازی فردا احتمالا دی‌ماریا را در اختیار نخواهد داشت ولی عدم حضور بونوچی، الکس ساندرو، پل پوگبا و میلیک قطعی است.

دیدگاه‌ها