کد خبر : 1872154 | 05 اسفند 1401 ساعت 08:23 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

بلوتی کاملا شایسته چنین تشویقی بود

مورینیو: الشعراوی برای تیم قربانی شد

سرمربی رم بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ، اتحاد موجود در تیمش را تحسین کرد.

مورینیو: الشعراوی برای تیم قربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، آ.اس.رم که در بازی رفت 2-1 از سد سالزبورگ گذشته بود، بازی برگشت مقابل این تیم را با برتری 2-0 به پایان رساند تا بدون دردسر راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شود. ژوزه مورینیو در پایان این دیدار، پیروزی تیمش را نتیجه تلاش دستیاران خود دانست.

او که مشخص بود از عملکرد شاگردانش کاملا راضی است، گفت: "رم بازی خوبی انجام داد و یک پیروزی مهم کسب کرد. یک بار دیگر در قالب یک تیم، متحد بودیم و همبستگی و همدلی داشتیم و از همه چیز راضی و خوشحال بودم. این یک پیروزی مقابل تیمی باکیفیت بود که از لیگ قهرمانان اروپا می‌آمد."

سرمربی آ.اس.رم با تمجید از دستیاران خود افزود: "باید از دستیارانم تشکر کنم. من همیشه تاکید می‌کنم که موفقیت سرمربیان، حاصل تلاش کل مجموعه کادرفنی است. تیم آنالیز ما هم کمک زیادی به ما کرد تا برای این مسابقه آماده شویم."

استفان الشعراوی که در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به میدان آمد، تنها ثانیه‌هایی فرصت خودنمایی داشت؛ مورینیو در خصوص این تصمیم خود گفت: "از الشعراوی تشکر می‌کنم که امشب برای تیم قربانی شد. او پلن B من بود. اگر از ابتدا بازی می‌کرد، دیگر پلن B نداشتم. او می‌توانست امروز 20-30 دقیقه بازی کند، ولی من متاسفم که این‌گونه نشد. البته همین نشان می‌دهد که تیم ما چقدر متحد است و روحیه تیمی دارد. من قضیه را توضیح دادم، او پذیرفت و من از این بابت خوشحالم."

1805275

او با تحسین ستاره تیمش که یک گل زد و یک پاس گل داد گفت: "اسپیناتزولا امشب فوق‌العاده بود. به نظر وقتی کل تیم خوب بازی می‌کند، برای بازیکن هم راحت‌تر است که خوب کار کند. تنها نگرانی من از بابت نتیجه بود و فکر می‌کنم وقتی کار 2-0 شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما در خط دفاعی تهدیدی احساس نمی‌کردیم و کنترل کامل کار را در اختیار داشتیم. هواداران در حفظ پویایی بازی ما نقش داشتند. واینالدوم هم وقتی وارد زمین شد، عملکرد خوبی داشت."

بلوتی، زننده گل اول رم وقتی زمین بازی را ترک می‌کرد با تشویق شدید تماشاگران مواجه شد. مورینیو در این خصوص گفت: "کاملا شایسته چنین تشویقی بود. برخی مهاجمان هستند که حتی اگر گل هم نزنند، تلاش زیادی برای تیم انجام می‌دهند. بلوتی یک کارگر فوق‌العاده در تیم ماست. او سخت تلاش می‌کند و وقتی می‌بینیم هواداران هم زحمات او را درک می‌کنند، خوشحال می‌شویم."

1805276

دیدگاه‌ها