کد خبر : 1872160 | 05 اسفند 1401 ساعت 09:37 | 25.5K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای جالب اسطوره یونایتد: می‌توانیم چهارگانه ببریم!

پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد، معتقد است که این تیم توانایی فتح چهارگانه در این فصل را دارد.

ادعای جالب اسطوره یونایتد: می‌توانیم چهارگانه ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند و راهی مرحله بعدی شود.
این تیم حالا در لیگ برتر انگلیس با اختلاف پنج امتیاز نسبت به آرسنال صدرنشین در جایگاه سوم قرار دارد، هرچند شاگردان میکل آرتتا یک بازی از این تیم کمتر دارند. 
این در حالی است که شیاطین سرخ موفق شده‌اند به فینال جام اتحادیه صعود کنند و باید روز یکشنبه به مصاف نیوکسل بروند تا تکلیف تیم قهرمان روشن شود. از سوی دیگر، شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارند و باید در دور پنجم این رقابت‌ها با وستهم دیدار کنند. 

1805202

اسکولز پس از پایان بازی شب گذشته به بی تی اسپورت گفت: «این احتمال هنوز وجود دارد. ما در پنج لیگ معتبر اروپایی تنها تیمی هستیم که می‌توانیم فاتح چهارگانه شویم. این شرایطی است که در حال حاضر وجود دارد. می‌دانم که دشوار است، اما کسی چه می‌داند؟»
او با اشاره به اهمیت دیدارهای باقی‌مانده اظهار داشت: «تمامی دیدارها از حالا تا پایان فصل بسیار مهم و سخت است. من هنوز شانس قهرمانی در لیگ را برای این تیم قائل هستم. می‌دانم که مردم می‌گویند فاصله آنها زیاد شده است. بسیاری معتقد هستند که سیتی قهرمان خواهد شد، ولی یونایتد هم دو یا سه امتیاز با آنها فاصله دارد. تنها چیزی که ممکن است به آنها ضربه بزند تعداد بازی‌هاست.»

دیدگاه‌ها