کد خبر : 1872165 | 05 اسفند 1401 ساعت 10:08 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیر نظر برزگر تمرین می‌کنم

محبی: در جام تختی کشتی می‌گیرم

دارنده ۳ مدال طلای آسیا از بازگشت خود به میادین و حضور در جام تختی پس از انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم.

محبی: در جام تختی کشتی می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" یدالله محبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود پس از انجام عمل جراحی، اظهار کرد: تقریبا بعد از رقابت‌های انتخابی تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شدم. از ناحیه مینیسک داخلی و خارجی و ACL آسیب‌دیدگی شدید داشتم که با پیگیری و کمک فدراسیون کشتی و زحمات دکتر کیهانی حدود ۶ ماه پیش عمل جراحی کردم. خدا را شکر عمل موفقی داشتم و مشکلی بابت تمرین و مبارزه ندارم. از یک هفته دیگر می‌توانم بر روی تشک مبارزه کنم.

دارنده ۳ مدال طلای آسیا،افزود: مدتی پس از جراحی، فیزیوتراپی و بازتوانی را آغاز کردم و چند جلسه است که تمرینات کشتی را زیر نظر منصور خان برزگر شروع کرده‌ام. خدا را شکر وضعیت بسیار خوبی دارم و تمریناتم را به خوبی پشت سر می‌گذارم.

وی درباره برنامه‌های خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در سنگین وزن، گفت: ان‌شاءالله در جام تختی کشتی می‌گیرم. انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در اولین رویداد پس از انجام عمل جراحی دارم و به دنبال رسیدن به دوبنده تیم ملی هستم. از آنجا که در انتخابی تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شدم و پس از آن نیز دکتر کیهانی اجازه نداد مبارزه کنم، کادر فنی تیم ملی سهمیه حضور در جام تختی را بر اساس مدارک پزشکی صادر کرد.

محبی ادامه داد: در این مدت هم خیلی اذیت شدم و هم صبر کردم تا روند درمانم به طور کامل طی شود و بتوانم با قدرت به میادین بازگردم. انگیزه زیادی برای مبارزه دارم و امیدوارم بتوانم کشتی‌های خوبی بگیرم.

وی در پایان درباره رقابت سخت با دیگر مدعیان دوبنده تیم ملی گفت: کشتی‌گیران بسیار خوبی در این وزن حضور دارند و به نظر من یکی از سخت‌ترین اوزان انتخابی در ایران وزن ۱۲۵ کیلوگرم است. همین موضوع پوئن مثبتی برای ملی‌پوش این وزن است که با گذر از این راه دشوار می‌تواند مدعی مدال جهانی باشد. جا دارد از زحمات فدراسیون کشتی، دکتر کیهانی، دکتر آفتابی، فیزیوتراپ و دکتر قادری بخاطر زحماتشان قدردانی کنم.

دیدگاه‌ها