کد خبر : 1872180 | 05 اسفند 1401 ساعت 11:17 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

ژابی علیه تیم سابق: لورکوزن در انتظار قرعه‌کشی

پیروزی بایرلورکوزن برابر موناکو باعث شد که این تیم همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد و حالا ممکن است ژابی آلونسو با تیم سابقش روبرو شود.

ژابی علیه تیم سابق: لورکوزن در انتظار قرعه‌کشی

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن شب گذشته در ضربات پنالتی برابر موناکو به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد و حالا ممکن است ژابی در فاصله چند ماه پس از ترک سوسیداد بار دیگر به ورزشگاه خانگی این تیم برگردد.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ اروپا ظهر امروز برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌هایی که باید در این مرحله به مصاف یکدیگر بروند مشخص شود.
یوونتوس، منچستریونایتد، اسپورتینگ لیسبون، رم، یونیون برلین و شاختار دونتسک دیگر رقبای احتمالی سوسیداد در مرحله بعدی هستند. 

1755784

سوسیداد که پیش از این در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شده بود، منتظر برگزاری رقابت‌های پلی آف بود تا بالاخره با برگزاری قرعه‌کشی حریفش در این مرحله را بشناسد. 
شاید رویارویی با لورکوزن بدترین اتفاق ممکن برای این تیم باشد، چرا که باید با ژابی آلونسو در تیم رقیب روبرو شوند. این مربی در سال 2019 هدایت سوسیداد بی را برعهده گرفت و چند ماه قبل به لورکوزن رفت تا سرمربی سردار آزمون و دیگر هم‌تیمی‌هایش شود. 

دیدگاه‌ها