کد خبر : 1872207 | 05 اسفند 1401 ساعت 13:56 | 22.9K بازدید | 335 دیدگاه

از بین اسامی منتشرشده، کدام را مناسب‌تر می‌‌دانید؟

نظرسنجی: شما مربی تیم ملی را انتخاب کنید

فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی خواستار برنامه برای هدایت تیم ملی شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی در مراحل نهایی قرار دارد.

نظرسنجی: شما مربی تیم ملی را انتخاب کنید

به گزارش “ورزش سه” ظهر امروز طی خبری که منتشر شد، فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای محرمانه به پنج مربی ایرانی، از آن‌ها برنامه‌های مدنظر خود برای هدایت تیم ملی را درخواست کرده است.

امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و مهدی تارتار، اسامی مدنظر رؤسای فدراسیون فوتبال برای انجام این مهم هستند و از آن‌ها برنامه‌ای جامع برای هدایت مهم‌ترین تیم فوتبال در ایران خواسته شده است.

آنطور که چند روز قبل مهدی تاج در حاشیه انتخاب هیئت فوتبال استان فارس مطرح کرده بود، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند تا سرمربی تیم ملی را برای دو فیفا دی پیش‌رو انتخاب کرده تا ایران با سرمربی جدید مقابل روسیه و عراق قرار گیرد.

با انتشار اسامی فوق، حالا باید گفت که گزینه‌های نهایی داخلی برای هدایت تیم ملی از دل همین لیست بیرون می‌آید و سرمربی‌ای که برنامه‌ای بهتر داشته باشد و بتواند نظر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را جلب کرده و آنها را قانع کند، در نهایت وارد راند نهایی رقابت با گزینه‌های خارجی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی می‌شود.

حالا شما مخاطبین “ورزش سه” می‌توانید نظرات خود را در این خصوص اعلام کنید. آیا از بین پنج گزینه ایرانی معرفی‌شده، سرمربی موردنظر خود را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی انتخاب می‌کنید و یا اینکه با حضور دوباره یک سرمربی خارجی برای هدایت ستاره‌های ایرانی موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها