کد خبر : 1872235 | 05 اسفند 1401 ساعت 17:06 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

سیمئونه: از داور دربی ناراضی نیستیم، او معرکه است

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار حساس با رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا می‌گوید تیمش از آمادگی کامل برخوردار است و بر خلاف شایعات با داور این مسابقه مشکلی ندارد.

سیمئونه: از داور دربی ناراضی نیستیم، او معرکه است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا به سانتیاگو برنابئو می‌رود تا در هفته بیست و سوم لالیگا در دربی شهر مادرید مقابل رئال بایستد.

شاگردان سیمئونه در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در رتبه چهارم جدول لالیگا ایستاده‌اند. علاوه بر شرایط جدول دیدار این دو همسایه مادریدی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. شاگردان سیمئونه روز بیست و ششم ژانویه در یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری در همین ورزشگاه به مصاف رئال رفتند و 3-1 شکست خوردند. آنها حالا به دنبال فرصتی برای گرفتن انتقام آن شکست هستند.

از بخت بد سیمئونه و شاگردانش، رئال در حالی به دربی فردا وارد می‌شود که چند روز پیش یک پیروزی بزرگ و روحیه‌بخش به دست آورد و موفق شد در لیگ قهرمانان لیورپول را در خانه‌اش با نتیجه 5-2 مغلوب کند.

دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه به اخبار روزهای گذشته درباره ناراحتی روخی بلانکو از منصوب شدن ژیل مانزانو به عنوان داور دربی واکنش نشان داد و با رد این شایعات از او به عنوان داوری فوق‌العاده یاد کرد.

1805399

وینیسیوس جونیور
پیشرفتی که او داشته فوق‌العاده بوده است. وینی در سال‌های گذشته عالی کار کرده و رشد عجیبی داشته. او در حال حاضر هم برای تیمش خارق‌العاده کار می‌کند.

سیمئونه قصد تغییر خط میانی اتلتیکو را دارد؟
من به جزئیات اشاره نمی‌کنم ولی ممکن است این اتفاق بیفتد. من همیشه به دنبال استفاده از بهترین گزینه‌ها هستم. ما با یورنته در خط میانی تمرین کرده‌ایم و در این پست گزینه‌های زیادی در اختیار داریم.

اتلتیکو به دنبال صعود به رتبه‌های بالاتر جدول؟
ما مثل سال‌های گذشته بازی به بازی تلاش کرده‌ایم و بهتر شده‌ایم. به نظرم روی‌هم‌رفته در این فصل خوب کار کرده‌ایم.

جنجال داوری و ناراحتی اتلتیکو از ژیل مانزانو
جیل مانزانو داور فوق‌العاده‌ای است و ما با قضاوت او کادیز را شکست دادیم. او شخصیت بزرگی دارد و کارش را عالی انجام می‌دهد. بازیکنان هم مثل همیشه به او کمک خواهند کرد و امیدوارم او قضاوت خوبی داشته باشد.

عملکرد بهتر اتلتیکو در بازی‌های اخیر
تیم ما بهتر کار می‌‌کند، چون بازیکنان بیشتر در کنار هم بازی می‌کند. بازگشت کوکه به خط میانی هم مؤثر است. در خط دفاعی باز هم کمی مشکل داریم، ولی در حال رفع این مشکلات هستیم. مهم این است که تیم چه نیازهایی دارد و نه سیمئونه.

رسوایی داوری بارسلونا
در مورد اتفاقاتی که در بارسا افتاده هیچ چیز روشن نیست. ما منتظریم ببینیم چه رخ خواهد داد.

رینیلدو
امیدوارم او گل بزند. ما به رینیلدو امیدواریم و دوست داریم شاهد عملکرد عالی‌اش مثل بازی با بیلبائو باشیم. او در فاز دفاعی عملکردی استثنایی دارد و امیدواریم در زمان حمله هم بتواند کیفیتش را ثابت کند.

آمار درخشان سیمئونه روی نیمکت اتلتیکو مادرید
قبل از هر چیز باید از باشگاه و همه بازیکنان که در این سال‌ها با من کار کرده‌اند تشکر کنم. اگر به خاطر آنها نبود امکان نداشت به این آمار برسم.

عملکرد اتلتیکو در این فصل و در دربی مادرید
ما پیراهن اتلتیکو را با هیجان می‌پوشیم و در هر بازی به خاطر این پیراهن می‌جنگیم. بعضی فصل‌ها برای جام می‌جنگیم و در بعضی فصل‌ها نمی‌توانیم به آنها نزدیک بشویم. امسال باید برای رسیدن به هدف بجنگیم و هدف‌های ما اصلا کوچک نیست. حضور در چمپیونزلیگ خیلی مهم است. ولی صعود به لیگ قهرمانان تنها هدف ما نیست، هر چند یکی از مهم‌ترین هدف‌هاست.

دیدگاه‌ها