کد خبر : 1872240 | 05 اسفند 1401 ساعت 17:25 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

پپ: عصبانیت خوب است، زندگی همه‌اش رضایت نیست!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با بورنموث می‌گوید تیمش باید بیشتر به دنبال رساندن توپ به ارلینگ هالند باشد و اگر ستاره نروژی تیمش عصبانی باشد، او درک می‌کند و البته آن را مشکل‌ساز نمی‌داند.

پپ: عصبانیت خوب است، زندگی همه‌اش رضایت نیست!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به خانه بورنموث می‌رود تا با این تیم دیدار کند.

شاگردان گواردیولا در حال حاضر با 52 امتیاز از 24 بازی در رتبه دوم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند و به مصاف تیمی می‌روند که در رتبه هفدهم قرار دارد. سیتی با اینکه یک بازی بیشتر از آرسنال صدرنشین انجام داده، با دو امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد و می‌داند یونایتد 49 امتیازی منتظر لغزشی است تا جای آنها را در جدول بگیرد.

هواداران سیتی به خاطر دو نتیجه اخیر تیمشان کمی نگران شده‌اند. شاگردان پپ در لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاوردند و سپس در لیگ قهرمانان هم مقابل لایپزیش به همین نتیجه رسیدند.

پپ گواردیولا در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بورنموث در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت تیمش شرایط خوبی دارد و تساوی مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان وقفه‌ای در روند خوب سیتیزن‌ها در دیگر جبهه‌ها ایجاد نخواهد کرد. 

1805404

مصدومیت لاپورت و دی‌بروینه
ما امروز عصر تمرین داریم. فکر کنم کوین به این تمرین برسد، ولی بعید می‌دانم آیمر را داشته باشیم. جان استونز هم احتمالا در بخشی از تمرین شرکت کند. تا چند ساعت آینده همه چیز مشخص می‌شود. باید ببینیم چه می‌شود. شاید کوین را بتوانیم فردا در اختیار داشته باشیم.

بازی با بورنموث
آنها مربی‌شان را عوض کردند و بعد از مدت کوتاهی وولوز را شکست دادند. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند.

تیم‌های حریف مقابل سیتی بهتر از حالت عادی بازی می‌کنند؟
بله، همیشه. ولی این خوب است و نشان می‌دهد تلاش می‌کنند. ما سال‌هاست که چه در بازی‌های خانگی و چه در خارج از خانه خیلی خوب بازی می‌کنیم و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست.

مشکل سیتی در پیدا کردن ارلینگ هالند
این تقصیر ماست. ارلینگ در تمام طول فصل عالی بوده. ولی آمار بازی مهم نیست. من نیازی به این آمار ندارم چون دقیقا می‌دانم تیمم چه شرایطی دارد. بله، البته اینکه ارلینگ بتواند دوباره گل‌های زیادی بزند به ما بستگی دارد. باید بیشتر او را پیدا کنیم.

چند تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر هستند؟
نگاهی به جدول بیندازید تا ببینید! وقتی به اینجا آمدم همه می‌گفتند حواست باشد چون لیگ برتر مثل اسپانیا و آلمان نیست. متاسفانه از وقتی من کارم را شروع کردم لیگ برتر هم یک رقابت دو تیمی بود، ولی بالاخره امسال تیم‌های بیشتری مدعی هستند.

هالند از شرایط اخیر عصبانی است؟
در آخرین بازی ما، بله حق با شماست. ولی در مقابل ناتینگهام نه. او در نیمه اول و دوم فرصت داشت. پست مهاجم سخت‌ترین پست در فوتبال است. او همیشه دو مدافع مقابل خود دارد و البته ارلینگ همیشه با تعداد بیشتری روبرو است. در مقابل لایپزیش هر تیمی بازی کند کار سختی خواهد داشت. ولی در بازی با آنها باید بیشتر دنبال ارلینگ می‌گشتیم و سعی می‌کردیم توپ را به او برسانیم. اگر هم ارلینگ عصبانی باشد اشکالی ندارد. من هم عصبانی‌ام. شما هم در زندگی‌تان گاهی عصبانی می‌شویم. خوشحالی و رضایت را بیش از حد بزرگ کرده‌اند!

دیدگاه‌ها