کد خبر : 1872252 | 05 اسفند 1401 ساعت 18:46 | 26.3K بازدید | 29 دیدگاه

عبدی، شاد‌ترین نیمکت‌نشین پرسپولیس مقابل سپاهان

مهاجم پرسپولیس که این روزها شرایط سختی برای حضور در ترکیب دارد، واکنش‌های جالبی به برد تیمش در اصفهان مقابل سپاهان داشت.

عبدی، شاد‌ترین نیمکت‌نشین پرسپولیس مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که قرار بود یکی از استعدادهای پرسپولیس در خط حمله باشد و توانسته بود در دوره‌ای که مورداعتماد کادرفنی قرار داشت با گل‌های حساس و تاریخی خود، امیدواری زیادی را در این زمینه شکل دهد اکنون نیمکت‌نشینی طولانی مدتی را تجربه می‌کند.

نیمکت‌نشینی عبدی بعد از درخشش یورگن لوکادیا شروع شد و در ادامه جدایی این بازیکن، یحیی گل‌محمدی تصمیم به تغییر شیوه در خط تهاجمی تیمش با بکارگیری هافبک‌ها گرفت. با این حال اکنون با حضور عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و همچنین لئاندرو پریرا کار کاملا برای این مهاجم جوان سخت شده است.

با این حال و در شرایطی که او این روزها به یک نیمکت‌نشین صرف در پرسپولیس تبدیل شده، در اصفهان جزء خوشحال‌ترین بازیکنان تیمش بود. پرسپولیس در یک بازی سخت موفق شده بود سپاهان را در اصفهان شکست دهد و مهدی عبدی که در این 120 دقیقه‌ای فرصتی برای حضور در ترکیب به دست نیاورده بود اما در تمام لحظات جشن پیروزی بازیکنان و اعضای این تیم میدان‌داری می‌کرد و جو شادی را چه در زمین و چه بعد از آن در رختکن و اتوبوس تیم شکل داده بود.

عبدی که در نیم فصل نیز زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی‌اش از این تیم شکل گرفته بود، همچنان در انتظار فرصتی است تا بتواند در رقابت با دیگر مهاجمان تیم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و بتواند زننده گل‌های حساس تیمش لقب گیرد. باید دید رقابت بین او و عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا در ادامه فصل به چه شکل خواهد بود.

1805442

دیدگاه‌ها