کد خبر : 1872253 | 05 اسفند 1401 ساعت 18:46 | 12.2K بازدید | 18 دیدگاه

پاتر: مالکان چلسی عصبانی‌اند ولی از من حمایت می‌کنند

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند، ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.

پاتر: مالکان چلسی عصبانی‌اند ولی از من حمایت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه در یک بازی حساس به مصاف تاتنهام می‌رود. دیدار دو تیم شهر لندن همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین دربی‌های پایتخت انگلیس به حساب می‌آید.

در هفته دوم این فصل، دیدار دو تیم با درگیری‌ توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، و آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در کنار زمین جنجالی شد و حالا آبی‌های لندن با سرمربی جدیدشان گراهام پاتر مقابل سفیدپوشان تاتنهام در استادیوم تاتنهام هاتسپر صف‌آرایی خواهند کرد.

گراهام پاتر که به دلیل کسب نتایج ضعیف با فشارهایی شدید روبرو است و شایعاتی درباره تلاش مدیریت چلسی برای استخدام یک مربی به جای او مطرح شده در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت مالکان چلسی از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند، ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.

1805444

عذرخواهی عجیب بابت تاخیر و کنایه زدن به شایعات درباره جلسه کمیته بحران در باشگاه
ببخشید که دیر آمدم. همین الان یک جلسه بحران داشتیم!

مصدومیت سزار آسپیلی‌کوئتا
ضربه شدیدی به سر سزار برخورد کرد، ولی حالش خوب است. او روز یکشنبه به میدان نمی‌رود چون پروتکل‌ها باید رعایت بشود. ما این هفته تمرین‌های خوبی داشتیم و همه به جز انگولو و کریستین آماده هستند. پولیشیچ به گرم کردن تیم اضافه شده و هفته آینده بیشتر در تمرین‌ها شرکت خواهد کرد.

واکنش بازیکنان به نتایج ضعیف چلسی
واکنش آنها خیلی خوب بوده. ما با هم صحبت‌هایی داشتیم و حالا همه می‌دانیم چه می‌خواهیم. هفته سختی بود. نتایج ما به اندازه کافی خوب نبوده و این را باید پذیرفت.

حمایت مالکان چلسی
بله با آنها صحبت کرده‌ام. من اینجا چهار ماه است که تحت فشار هستم. و این فشارها ادامه دارد. مالکان عالی بوده‌اند. آنها می‌دانند تیم چه شرایطی دارد و البته عصبانی هستند. ما باید بهتر بشویم.

عصبانیت هواداران
هواداران عصبانی هستند و حق دارند. ما در خانه به ساوتهمپتون باختیم. وقتی تیمی مثل چلسی به قعرنشین جدول می‌بازد، همه حق دارند از تیم انتقاد کنند. بعد از باخت به ساوتهمپتون هوادار حق دارد عصبانی باشد و این را ابراز کند. من در این باره چیزی نمی‌گویم چرا که باید با عمل و با نتایج تیم در زمین آنها را قانع کنیم. ما باید در بازی‌ها برنده بشویم. حرف‌های من فایده‌ای ندارد.

دیدگاه‌ها