کد خبر : 1872255 | 05 اسفند 1401 ساعت 18:50 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

به سخت بودن بازی با گل‌گهر واقف هستیم

نوروزی‌فرد: امیدوارم به فینال جام حذفی برسیم

مدافع پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش از بازی سخت با گل‌گهر در سیرجان با دست پر خارج شود.

نوروزی‌فرد: امیدوارم به فینال جام حذفی برسیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نود ارومیه را شکست داد و به جمع 8 تیم برتر این مسابقات رسید. خودروسازان حالا خود را برای بازی با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر آماده می‌کنند.

بهروز نوروزی‌فرد در بازی گذشته پیکان با نود ارومیه تعویض طلایی مجتبی حسینی لقب گرفت. او در بین دو نیمه با مصدومیت میلاد بدرقه وارد زمین شد و توانست چند دقیقه بعد گل اول تیمش را بزند. نوروزی‌فرد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با اینکه نود یک تیم لیگ دویی بود، شرایط زمین و حضور تماشاگران شرایط را برای ما سخت کرد. در این زمین نمی‌شد فوتبال بازی کرد اما خدا را شکر توانستیم نود را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

او در مورد زمین ورزشگاه تختی ارومیه گفت: وضعیت زمین خیلی بود، اصلا زمین چمن نداشت و خاکی بود، حتی راه رفتن هم در این زمین سخت است.

مدافع پیکان در رابطه با گلزنی و عملکردش در مقابل نود عنوان کرد: خدا را شکر توانستم زحمت بچه‌ها را به ثمر برسانم، خوشحالم که با گلزنی به برد تیم کمک کردم، انشاالله که به مراحل بعد و فینال صعود کنیم.

نوروزی‌فرد درباره حمله هواداران نود به داور  اظهار داشت: به نظرم داوری خوب بود و مشکلی نداشت، در دقایق آخر بازی در رختکن بودم و اتفاقات را ندیدم‌. بعد از بازی متوجه شدم که به داور حمله کرده‌اند. در مجموع داور خوب سوت زد.

او در پایان در مورد دیدار با گل گهر سیرجان افزود: بازی بسیار سختی در سیرجان خواهیم داشت. تیم گل‌گهر بسیار سخت‌کوش است و از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آنها جزء مدعیان هستم و بی‌شک بازی کردن در سیرجان هم به سختی‌های کار می‌افزاید. با این حال امیدوارم از این بازی دست پر برگردیم. به حساسیت‌های این بازی واقف هستیم و برای آن آماده می‌شویم.

دیدگاه‌ها