کد خبر : 1872265 | 05 اسفند 1401 ساعت 19:39 | 61.9K بازدید | 19 دیدگاه

مارسلو برزیل را به رونالدو و النصر ترجیح داد

ستاره سابق رئال مادرید به فلومیننزه پیوست

ستاره سابق رئال مادرید بعد از 5 ماه حضور در فوتبال یونان، راهی کشورش شد تا پیراهن فلومیننزه را به تن کند.

ستاره سابق رئال مادرید به فلومیننزه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک ماجراجویی کوتاه و ناامیدکننده با المپیاکوس یونان، مارسلو تصمیم به حضور دوباره در کشورش گرفته است. باشگاه فلومیننزه برزیل ساعتی پیش از توافق با این ستاره خبر داد.

مارسلو 16 فصل در رئال مادرید حضور داشت و همراه با این تیم 25 جام کسب کرد. او در پایان فصل گذشته از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و به المپیاکوس پیوست. با وجود استقبال گرم یونانی‌ها، مارسلو تنها 5 ماه در آنجا حضور داشت و زودتر از موعد به همکاری یک و نیم ساله خود خاتمه داد.

1805458

باشگاه النصر عربستان، جدی‌ترین مشتری مارسلو به حساب می‌آمد. این باشگاه قصد داشت تا دو دوست رئالی، یعنی رونالدو و مارسلو را یک بار دیگر کنار هم قرار دهد اما در این هدف ناکام بود و ستاره برزیلی ترجیح داد سال‌های پایانی فوتبال خود را در کشورش ادامه دهد.

مدافع چپ 34 ساله اهل ریودوژانیرو، قبل از سفر رویایی و 15 ساله به اسپانیا برای همراهی رئال مادرید، دو سال در فلومیننزه بازی کرده و جایگاه فعلی خود را به نوعی مدیون این باشگاه است. فلومیننزه فصل گذشته به مقام سوم لیگ سری آ برزیل رسید و چند سال پیش نیز پذیرای رونالدینیو در سال‌های پایانی فوتبالش بود.

1805459

دیدگاه‌ها