کد خبر : 1872276 | 05 اسفند 1401 ساعت 21:24 | 59.3K بازدید | 12 دیدگاه

طبق ادعای مارکا، بایچتیچ برای اسپانیا بازی می‌کند

انتخاب ملی ستاره دورگه لیورپول فاش شد

در میان تلاش اسپانیا و صربستان برای تصاحب ستاره نوظهور لیورپول، به نظر می‌ رسد که اسفتان بایچتیچ لاروخا را انتخاب کرده است.

انتخاب ملی ستاره دورگه لیورپول فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 19 ساله که اصالتی صرب دارد و در ویگوی اسپانیا به دنیا آمده است، با درخشش در فصل جاری با پیراهن لیورپول، سران این باشگاه را مجاب به تمدید قراردادش تا سال 2027 کرد. بازار اسفتان بایچتیچ در عرصه ملی هم داغ است و دو فدراسیون صربستان و اسپانیا برای تصاحبش در تلاش هستند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا که پیش از این از تمایل خود برای قطعی‌کردن این موضوع یاد کرده بود، طبق گزارش مارکا، به این کار سرعت داده است. آن‌ها در تلاش هستند تا پیش از هر اقدام مشابهی از سوی فدراسیون فوتبال صربستان، بایچتیچ را برای انتخاب تیم ملی اسپانیا متقاعد کنند.

1805480

در سمت مقابل، فدراسیون فوتبال صربستان نیز بی‌کار ننشسته و به‌صورت موازی با پدر این بازیکن و همچنین خودش برای انتخاب تیم ملی صربستان مذاکره می‌کند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا نام بایچتیچ را در لیست ماه مارس خود قرار دهند.

در میان تلاش دو فدراسیون یاد شده، مارکا امروز انتخاب احتمالی اسفتان بایچتیچ را فاش کرد. منابع این رسانه اسپانیایی خبر داده‌اند که ستاره 19 ساله لیورپول که اخیراً مقابل رئال نیز بازی کرد، تصمیم دارد تا برای تیم ملی اسپانیا بازی کند.

1805479

بایچتیچ پیش از این در رده‌های سنی پایین‌تر، پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده؛ اما تا پیش از اولین بازی رسمی ملی در رده بزرگسالان، می‌تواند انتخاب خود را به صربستان تغییر دهد. با این وجود اما او قول بازی برای لاروخا را پیش از این به آن‌ها داده و باید آینده او را در تیم ملی اسپانیا متصور شویم.

دیدگاه‌ها