کد خبر : 1872335 | 06 اسفند 1401 ساعت 09:48 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدودف حریف اندی ماری در فینال تنیس دوحه شد

تنیسور روس برای قهرمانی در تنیس دوحه باید اندی ماری بریتانیایی را از پیش رو بردارد.

مدودف حریف اندی ماری در فینال تنیس دوحه شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری تاس، دانیل مدودف روسی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اتحادیه تنیس حرفه ای (ATP) در دوحه، فلیکس اوگر-آلیاسیمه تنیسور جوان کانادایی را شکست داد و راهی دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها شد.

این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ و ۷ بر ۶ (۹ بر ۷) به سود تنیسور ۲۷ ساله روسی  به پایان رسید تا او در آستانه قهرمانی در این رقابت‌ها قرار گیرد. مدودف ششمین پیروزی خود را مقابل اوگر-آلیاسیمه در رویارویی‌های رو در رو به دست آورد. در واقع  این کانادایی هرگز نتوانسته است مدودف را شکست دهد.

تنیسور روس در فینال باید با اندی ماری مرد اول سابق جهان از بریتانیا دیدار کند.

مدودف در رده‌بندی جهانی رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است و ۱۶ قهرمانی در مسابقات ATP دارد. بهترین نتیجه این تنیسور در گرند اسلم‌ها، قهرمانی در تنیس اپن آمریکا در سال ۲۰۲۱ است. او همچنین به عنوان عضوی از تیم ملی تنیس روسیه قهرمان ATP کاپ و جام دیویس شده است.

اوگر-آلیاسیمه ۲۲ ساله آینده درخشانی دارد. او در رده نهم رنکینگ جهانی قرار دارد و چهار قهرمانی در مسابقات ATP بدست آورده است. بهترین نتیجه این تنیسور کانادایی در گرند اسلم‌ها، صعود به نیمه نهایی تنیس اپن امریکا بوده است.

 ۱.۳۷۷ میلیون دلار جایزه برای نفرات برتر این رقابت ها در دوحه اختصاص یافته است. سال گذشته روبرتو باتیستا اسپانیایی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

پیش از این آندری روبلوف (۲۰۲۰) و نیکولای داویدنکو (۲۰۱۰) در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آوردند. 

دیدگاه‌ها