کد خبر : 1872340 | 06 اسفند 1401 ساعت 10:34 | 21.7K بازدید | 12 دیدگاه

کروس: هنوز به من و مودریچ شک دارند!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌‎گوید او و لوکا مودریچ در طول این سال‌ها بارها توانایی‌های‌شان را ثابت کرده و هنوز هم در حال انجام همین کار هستند.

کروس: هنوز به من و مودریچ شک دارند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال بخش زیادی از موفقیت‌هایش در چند سال اخیر را مدیون زوج بی‌نظیری است که در میانه میدان از آنها بهره می‌برد. 
بسیاری از مودریچ و کروس و البته کاسمیرو پیش از آن که به منچستریونایتد ملحق شود به عنوان موتور محرک رئال و دلیل اصلی قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ قهرمانان نام می‌برند و معتقد هستند که بدون آنها رسیدن به چنین دستاوردهایی ممکن نبود. 
این دو بازیکن هنوز هم نقشی کلیدی را در رقابت‌های این فصل برای تیم کارلو آنچلوتی ایفا می‌کنند و کروس معتقد است که او و مودریچ بارها در طول چند سال اخیر برای اثبات خودشان تلاش کرده‌اند. 

1801278

این ستاره آلمانی در این باره گفت: «این موضوع باعث ناراحتی من نمی‌شود که مردم بارها و بارها در طول این سال‌ها به من و مودریچ شک کرده‌اند. ما هزاران بار ثابت کردیم که می‌توانیم در کنار هم بازی کنیم و عالی باشیم. بازی‌های بسیار خوبی را در همین فصل به یاد دارم که یکی از آنها بازی برابر بارسلونا در سانتیاگو برنابئو بود.»
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره درخشش وینیسیوس جونیور در ترکیب رئال مادرید گفت: «وینیسیوس حتی نزدیک به دوران اوج و بالاترین توانایی‌اش هم نیست و باید همچنان به روند پیشرفت کردنش ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها