کد خبر : 1872350 | 06 اسفند 1401 ساعت 11:34 | 48.6K بازدید | 44 دیدگاه

بازی سرنوشت‌ساز PSG: تمام امیدها به ساق پای مسی

پاری سن ژرمن دیداری حساس برابر مارسی در پیش دارد و لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، باید نقش فرشته نجات این تیم را ایفا کند.

بازی سرنوشت‌ساز PSG: تمام امیدها به ساق پای مسی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ فرانسه باید به مصاف مارسی برود. 
رقابت این دو تیم در طول یک دهه گذشته بسیار پر تنش بوده است. این اتفاق از زمانی رخ داد که قطری‌ها مالکیت پی اس جی را در اختیار گرفتند و این تیم موفق شد هشت بار از سال 2013 تا به حال جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
اما پیشرفت قابل توجه مارسی تحت هدایت ایگو تودور باعث شده که هواداران این تیم بسیار به آینده امیدوار باشند و به این باور برسند که می‌توانند با پی اس جی رقابت کنند و حتی آنها را کنار بزنند. 
رویارویی پی اس جی و مارسی همیشه بسیار حساس و پرتنش بوده است و این بار هم از حساسیت بسیار خاصی برخوردار است، چرا که مارسی امیدوار است بتواند با پیروزی در این دیدار فاصله‌اش را با این تیم در صدر جدول کم کند و به دو امتیاز برساند.
این در حالی است که شاگردان کریستوف گالتیه شرایط خوبی را در سال 2023 تجربه نکرده‌اند اما از سوی دیگر، مارسی تا به حال 12 پیروزی و یک تساوی در 14 بازی قبلی به دست آورده است. 

1805591

تودور حساب ویژه‌ای روی الکسیس سانچز، مهاجم باتجربه هموطنش، باز می‌کند که تصمیم گرفت به دلیل این که فرصت زیادی برای بازی در اینتر نداشت به این تیم ملحق شود. 
این بازیکن 34 ساله بار دیگر به روزهای اوجش برگشته و این فصل موفق شده 13 گل برای مارسی به ثمر برساند که یکی از آنها در جریان پیروزی این تیم برابر پی اس جی در رقابت‌های جام حذفی بود که در نهایت منجر به حذف آنها شد. 
او که پیش از این در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 در بارسلونا بازی می‌کرد، قرار است فردا شب هم تیمی سابقش را ببیند و برای رقابت با لیونل مسی وارد زمین شود. نیمار هم تجربه بازی با او را داشته اما به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. 

1802297

از سوی دیگر، پی اس جی با بحران جدیدی پس از شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان روبرو شده است و حالا این فرصت را دارد که با پیروزی برابر مارسی خودش را از این شرایط نجات دهد. 
با توجه به غیبت نیمار و بازگشت کیلیان امباپه به میادین که به آرامی صورت می‌گیرد، تمام بار این بازی روی دوش مسی خواهد بود و این بازیکن وظیفه سنگینی در این بازی برعهده خواهد داشت. 
وزات کشور فرانسه حضور هواداران پی اس جی در این بازی را که به میزبانی مارسی برگزار خواهد شد ممنوع کرده تا از هرگونه تنش و درگیری جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها