کد خبر : 1872354 | 06 اسفند 1401 ساعت 11:50 | 11.2K بازدید | 11 دیدگاه

رشفورد: 95 درصد فوتبال مربوط به روحیه است

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که شرایط روحی و ذهنی تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد بازیکنان دارد.

رشفورد: 95 درصد فوتبال مربوط به روحیه است

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد به ستاره بی چون و چرای این روزهای منچستریونایتد تبدیل شده و نمایش درخشانی را در چند هفته اخیر در ترکیب این تیم ارائه کرده است. 
او پس از بازگشت از اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر با پیشرفت قابل توجهی قدم به میدان گذاشت و روند متوالی گلزنی‌اش یکی از دلایل اصلی نتایج بسیار خوب شیاطین سرخ در چند هفته اخیر بوده است.
این مهاجم انگلیسی به خبرنگاران گفت: «من فکر نمی‌کنم کسی بیرون از این باشگاه بداند که من تا چه حد با مشکلات متفاوت دست و پنجه نرم کرده‌ام. مسئله فقط یک فصل نیست. من دوران سختی را سپری کردم و هر کسی باید فداکاری‌هایی انجام دهد. من همیشه سعی کردم وقتی در زمین هستم با تمام وجود تلاش کنم. در زمین است که می‌توانم خوشحالی‌ام را پیدا کنم. وقتی مصدوم هستم و نمی‌توانم بازی کنم خوشحال نیستم.

1795907

باور دارم که 95 درصد فوتبال مربوط به روحیه است. برای من روحیه و شرایط ذهنی همه چیز است. این اساس دقیق درست برای تلاش و حضور در میدان است. بازیکنان بسیاری این توانایی را دارند که در زمین بدرخشند اما باید به شرایط روحی و ذهنی آنها هم توجه کرد. 
من هر دو طرف این شرایط را به خوبی تجربه کرده‌ام. قدرت و اهمیت شرایط خوب روحی و ذهنی را درک می‌کنم و ارزش آن را می‌دانم. من فقط بیشتر روی خودم و ادامه این مسیر تمرکز دارم.»

دیدگاه‌ها