کد خبر : 1872356 | 06 اسفند 1401 ساعت 11:58 | 41.4K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت گواردیولا از الماس سیتی: او دوباره می‌درخشد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فیل فودن الماس این تیم است و به زودی بار دیگر به روزهای اوجش بازخواهد گشت.

حمایت گواردیولا از الماس سیتی: او دوباره می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، فودن پس از بازگشت از اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر تنها در یک سوم از دیدارهای سیتی در ترکیب اصلی قرار داشته است. 
مصدومیت این بازیکن از ناحیه مچ پا باعث شده که روزهای سختی را سپری کند و این موضوع به روند نتیجه‌گیری سیتی هم ضربه زده، چرا که فودن یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در چند فصل اخیر به حساب می‌آید. 
گواردیولا درباره شرایط این ستاره انگلیسی گفت: «او به شکلی باورنکردنی در حال تلاش است. در این مدت با درد بازی کرده و کار به جایی رسید که او به من گفت دیگر نمی‌تواند به این شکل به حضورش در میدان ادامه دهد و باید استراحت می‌کرد.

1805595

ما یک یا دو هفته به او استراحت دادیم و در همان زمان بود که ریاض محرز به دوران اوجش در این فصل رسید و نمایش بسیار خوبی ارائه کرد. از سوی دیگر، جک گریلیش هم قدمی رو به جلو برداشت و پیشرفت قابل توجهی داشت. 
اگر فکر می‌کنید من به فودن اعتماد ندارم، چنین چیزی را به طول کامل فراموش کنید. او الماس سیتی است. فقط باید خودش باشد تا دوباره بدرخشد. مسئله فقط این است که به نظر من بعضی از بازیکنان پس از جام جهانی بهتر از او بازی کردند و حق دارند در ترکیب قرار بگیرند.»

دیدگاه‌ها