کد خبر : 1872370 | 06 اسفند 1401 ساعت 13:12 | 103.8K بازدید | 9 دیدگاه

بافتیمبی گومیس کفش‌هایش را آویزان می‌کند

خداحافظی رقیب استقلال و پرسپولیس از فوتبال!

رسانه‌های ترکیه از تصمیم بافتیمبی گومیس برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر دادند.

خداحافظی رقیب استقلال و پرسپولیس از فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای که وضعیت بسیار خوبی در لیگ برتر ترکیه دارد و در صورتی که مسابقات لیگ این کشور از سر گرفته شود شانس نخست قهرمانی است، در پایان فصل شاهد جدایی یکی از ستاره‌های خود خواهد بود و بافتیمبی گومیس قصد دارد فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد.

روزنامه ملیت ترکیه در خبری نوشت که گالاتاسرای از اکنون برای فصل بعد برنامه ریزی می‌کند و آنها قصد دارند جانشین خوبی را برای بافتیمبی گومیس جذب کنند که تصمیم گرفته در انتهای فصل فوتبال را کنار بگذارد.

1805605

ملیت نوشته در حالی که همه چیز برای موفقیت در اروپا برنامه ریزی شده است، زرد و قرمزها به دلیل برنامه زودهنگام مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، نمی‌خواهند غافلگیر شوند. مربی این تیم، اوکان بوروک می‌خواهد بلاتکلیفی در مورد گلزن تیمش را از بین ببرد.

در حالی که بلاتکلیفی در مورد مائورو ایکاردی در گالاتاسرای ادامه داشت، تصمیم غافلگیرکننده بافتیمبی گومیس نیز شوک جدیدی را به گالا وارد کرده است. چرا که مشخص شد این مهاجم 37 ساله تصمیم گرفته است در در پایان فصل فوتبال را کنار بگذارد.

1805606

قرارداد این بازیکن در انتهای فصل با گالاتاسرای به پایان می‌رسد. مهاجم فرانسوی که ارزشی 900 هزار یورویی دارد، در این فصل و طی 20 بازی، توانست 10 بار برای تیمش گلزنی کند و سه بار نیز پاس گل داد.

گومیس که با حضور در الهلال برای تیم های ایرانی چهره ای شناخته شده است، شایعاتی درباره پیشنهاد سپاهان به او در تابستان امسال مطرح شد. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا بارها برابر تیم های ایرانی قرار گرفت که به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس 2 بار و در مجموع 4 مرتبه گل زد و یک بار نیز دروازه شهرخودرو را باز کرد.

دیدگاه‌ها