کد خبر : 1872427 | 06 اسفند 1401 ساعت 19:08 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

کورتوا: نژادپرستی خط قرمز است، وینی را رها کنید

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال، در آستانه دربی امشب مادرید می‌گوید خشونت و نژادپرستی در فوتبال خطوط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید از آن‌ها عبور کند.

کورتوا: نژادپرستی خط قرمز است، وینی را رها کنید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امشب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد برگزاری دربی مادرید بین دو تیم رئال و اتلتیکو است و این دربی در تاریخ خود شاهد تنش‌ها و جنجال‌های بزرگی بوده است تیبو کورتوا در مصاحبه‌ای اختصاصی با DAZN به هواداران هر دو تیم پیامی مهم داد.

کورتوا در این دربی شرایط ویژه‌ای دارد. او از جمله فوتبالیست‌هایی است که در دوران ورزشی‌شان هم پیراهن اتلتیکو را به تن کرده‌اند و هم رئال. این سنگربان بلژیکی در بدو ورود به اسپانیا از دروازه اتلتیکو دفاع می‌کرد و بعد از درخشش در ویسنته کالدرون به چلسی پیوست و در نهایت به اسپانیا بازگشت تا رئالی شود.

1805702

دروازه‌بان رئال در این مصاحبه گفت: "بازی خیلی مهمی است. حتی بچه‌های من در مدرسه متوجه شده بودند که این دربی چقدر هیجان دارد. اینکه در دربی‌ها و در ال‌کلاسیکو سطح هیجان به اوج برسد طبیعی است. دو سه نفر هوادار اتلتیکو و بارسا در کلاس بچه‌های من هستند که این جور مواقع حساسیت بازی را به آن‌ها یادآوری می‌کنند. می‌خواهم بگویم دربی چقدر مهم است.

ولی می‌خواهم یک پیام روشن بدهم. وینیسیوس یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان دنیا است. همیشه مورد توجه بودن دشوار است ولی خوشحالم که وینی در تیم من بازی می‌کند نه در تیم حریف. امیدوارم او در دربی هم گل بزند و پاس گل بدهد. رقابت هیچ اشکالی ندارد و دربی را زیبا می‌کند ولی هر چیزی حدی دارد. خشونت و نژادپرستی دو خط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید اجازه عبور از آن‌ها را به خودش بدهد."

دیدگاه‌ها