کد خبر : 1872440 | 06 اسفند 1401 ساعت 19:59 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

دورتموند 1-0 هوفنهایم: سلام زردپوشان به صدر جدول

دورتموند در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا موفق شد هوفنهایم را با تک‌گل یولیان برانت شکست دهد و موقتا به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کند.

دورتموند 1-0 هوفنهایم: سلام زردپوشان به صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند که هفته گذشته با امتیاز برابر با بایرن مونیخ و یونیون برلین و به دلیل تفاضل گل کمتر از بایرن در رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا ایستاده بود، امیدوار بود امشب در دیدار مقابل هوفنهایم بتواند به صدر جدول صعود کند.

شاگردان ادین ترزیچ که بازی‌شان را در خانه هوفنهایم آغاز کرده بودند، در دقایق اولیه روی دورازه این تیم حملاتی را سازمان دادند، اما جیمی گیتنز و مارکو رویس نتوانستند از فرصت‌هایشان استفاده کنند. سوله و اشلوتربک هم دو شوت دیگر به سمت دروازه هوفنهایم شلیک کردند که هیچکدام دقت کافی را نداشت.

بازی از دقیقه 20 متعادل‌تر دنبال شد، ولی با نزدیک شدن به پایان نیمه اول، دورتموندی‌ها بار دیگر به تیم برتر تبدیل شدند و حملات بیشتری روی دروازه هوفنهایم انجام دادند.

در دقیقه 43 زردپوشان سرانجام به گلی که سزاوارش بودند رسیدند. دورتموند که صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود توپ را توسط مارکو رویس روی دورازه ارسال کرد و یولیان برانت با ضربه سری که عملا با پشت سر او به توپ زده شد دروازه هوفنهایم را باز کرد. نیمه اول با برتری 1-0 بی‌وی‌بی به پایان رسید.

1805716
1805717
1805718

با شروع نیمه دوم دورتموندی‌ها اشتیاق زیادی برای دو برابر کردن اختلاف نشان می‌دادند. در دقیقه 56 آنها توپ را از خط دروازه هوفنهایم عبور دادند، ولی VAR این گل را مردود اعلام کرد تا ماریوس وولف نتواند نامش را به عنوان یکی از گلزنان دورتموند در این مسابقه ثبت کند.

1805719
1805720

از دقیقه 60 به بعد، هوفنهایم با فشار تماشاچیان خودی سعی می‌کرد برای جبران عقب‌ماندگی تلاش کند. اما بازیکنان این تیم نمی‌توانستند حملاتی زهردار روی دروازه زردپوشان سازمان بدهند و دورتموند در کنترل بازی موفق بود.

در نهایت بازی با پیروزی 1-0 دورتموند به پایان رسید تا زردپوشان 46 امتیازی شوند و موقتا با عبور از بایرن مونیخ به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کنند.

دیدگاه‌ها