کد خبر : 1872452 | 06 اسفند 1401 ساعت 21:00 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: زلاتان و مانیان به‌زودی برمی‌گردند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار با آتالانتا می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ و مانیان شرایط خوبی دارند و او از بازگشت قریب‌الوقوع آنها خوشحال است.

پیولی: زلاتان و مانیان به‌زودی برمی‌گردند

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا در سن‌سیرو به مصاف آتالانتا می‌رود تا دیدار خود با این تیم را در هفته بیست و چهارم سری آ برگزار کند.

روسونری که اخیرا در لیگ قهرمانان موفق شد در همین ورزشگاه تاتنهام را 1-0 شکست دهد، حالا با روحیه بالاتر به مصاف آتالانتا می‌رود تا شانس خود را برای نزدیک‌شدن به رتبه‌های بالاتر امتحان کند. روسونری در حال حاضر با 44 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رم در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه این بازی گفت آتالانتا را تیمی بسیار منضبط و سازمان‌یافته می‌داند و تیمش مقابل این حریف کار دشواری در پیش خواهد داشت.

1805754

ارزیابی پیولی از بازی مقابل آتالانتا
آتالانتا تیم بزرگی است که بسیار منضبط و منسجم بازی می‌کند. به همین خاطر از الان نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد. آنها تیمی پرقدرت هستند که بازیکنانشان از قدرت بدنی بالایی برخوردارند. ولی ما هم ویژگی‌های خودمان را داریم. بازی هیجان‌‌انگیزی خواهد بود همان‌طور که همه بازی‌های ما مقابل آنها اینطور بوده است.

آخرین وضعیت ابراهیموویچ
ایبرا بهتر و بهتر می‌شود. او الان حدود یک هفته است که در کنار ماست. کالابریا و بن‌ناصر برای این بازی به میدان نمی‌روند. فلورنزی شرایط بهتری دارد، ولی او هم نمی‌تواند به میدان برود. او احتمالا به بازی بعدی ما خواهد رسید.

شرایط کلی میلان در آستانه این بازی
ما هم از نظر آمادگی بدنی شرایط خوبی داریم و هم از نظر ذهنی آماده‌ایم. می‌خواهیم حداکثر توانمان را به نمایش بگذاریم. هدفمان این است که بازی را بهتر کنترل کنیم و در فاز دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

آخرین وضعیت مانیان
مانیان از نظر بدنی و ذهنی خوب است. او باید ریتم بازی خودش را پیدا کند. فراموش نکنید که پنج ماه است که او نتوانسته در شرایط ایده‌آل باشد. بله، شکی نیست که از بازگشت او خوشحالم. خیلی زیاد.

دیدگاه‌ها