کد خبر : 1872461 | 06 اسفند 1401 ساعت 21:55 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

باید خودم را مهار کنم بعضی کارها را نکنم

ناگلزمان: فرمول بایرن ساده است، باید برنده شوید

سرمربی جوان بایرن از خودش انتقاد می‌کند و می‌گوید باید در بعضی اعمال خودش را مهار کند تا کارت بیشتری نگیرد.

ناگلزمان: فرمول بایرن ساده است، باید برنده شوید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا در خانه خود، آلیانز آرنا، به مصاف یونیون برلین می‌رود.

این بازی برای یولیان ناگلزمان و شاگردانش از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. حساسیتی که از نزدیکی سه تیم صدر جدول می‌آید. تا پیش از بازی‌های امشب سه تیم بایرن مونیخ، یونیون برلین دو دورتموند هر سه 43 امتیازی بودند و به لطف تفاضل گل در رتبه‌های اول و سوم ایستاده بودند.

بایرن امشب بعد از پیروزی دورتموند بر هوفنهایم صدرنشینی را از دست داد و حالا فردا تنها در صورت پیروزی است که می‌تواند صدر را از دورتموند پس بگیرد.

یولیان ناگلزمان در آستانه این مسابقه به تحسین یونیون برلین پرداخت و البته به خاطر انتقادهای شدیدش به داور دیدار قبلی بایرن عذرخواهی کرد.

1805774
سرمربی بایرن می‌گوید فرمول کار در بایرن ساده و پیچیده است. اگر پیروز شوید، همه‌چیز عادی خواهد بود و در غیر این صورت تعطیلی وجود نخواهد داشت.

بازی با یونیون هیچوقت ساده نیست
من برای این بازی هیجان زیادی دارم و انتظارم این است که شاهد یک بازی سطح بالا باشیم. بازی با یونیون همیشه دشوار است. بازی با آنها هیچوقت ساده نیست چون فضاهای خیلی کمی در اختیار حریف می‌گذارند. شک ندارم بازی جذاب و هیجان‌انگیزی خواهید دید و البته امیدوارم در نهایت نتیجه به سود ما باشد.

یونیون هم مثل بایرن پرطرفدار است
یونیون در این فصل پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته. آنها کم فراز و نشیب کار کرده‌اند و وقتی متوجه شدند چه سبک فوتبالی برایشان مناسب است، همان را ادامه می‌دهند. روحیه تیمی یونیون فوق‌العاده است. ما قرار است با تیمی بازی کنیم که مثل خودمان پرطرفدار است.

شکست مقابل گلادباخ در بازی قبلی
ما در مقابل گلادباخ نتیجه‌ای که می‌خواستیم را نگرفتیم. وظیفه ما در بایرن مونیخ این است که در تک تک بازی‌ها پیروز بشویم. برای همین است که تحت فشار هستیم. من این را قبول دارم. ولی نباید فکر کنید وقتی هواداران انتقاد حتی تند می‌کنند، معنی‌اش این است که به تیمشان پشت کرده‌اند.

جریمه ناگلزمان به دلیل انتقاد از داور بازی قبلی بایرن
حرفی که من زدم اشتباه بود و البته به خاطرش جریمه شدم. جریمه‌ای که چندان کم هم نیست. باید از این به بعد احساساتم را بیشتر کنترل کنم. حالا باید پنجاه هزار یورو بپردازم.
 

ادامه توضیحات ناگلزمان درباره رفتار عجیب و غریبش بعد از شکست مقابل گلادباخ
ماجرا یک هفته پیش بود. حالا که عبور کرده‌ایم و برمی‌گردم، یادم هست جایی خواندم که از قول من گفته بودند حرف‌هایی که در میکسدزون زدم را هنوز قبول دارم. این مزخرف محض است. حرف‌هایی که من زدم اشتباه بود. و البته کم هم جریمه نشدم. 50هزار یورو جریمه ضعیفی نیست.

اما اگر درباره کارت قرمز اوپامکانو صحبت کنیم، من هنوز معتقدم حق با من بوده است. ولی دیگر مهم نیست. با این حال، اجازه نداشتم آن حرف‌ها را بزنم. در تمام رسانه‌ها که درباره آن کارت قرمز صحبت می‌کردند، همه بحث‌ها به شدت یک‌طرفه بود. همه درباره حرف‌های من صحبت می‌کردند نه تصمیم داور.

از اینکه چنین اتفاقی برایم افتاد ناراحتم. ولی این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که من احساساتی هستم و باید در این موقعیت‌ها خودم را کنترل کنم. من هر وقت برنده نمی‌شوم یا احساس می‌کنم در حقم بی‌انصافی شده احساساتی می‌شوم. باید خودم را بهتر کنترل و مدیریت کنم و جلوی خودم را بگیرم که بعضی کارها را انجام ندهم. چون در غیر این صورت چهارمین کارت زرد را می‌گیرم و محروم می‌شوم. می‌خواهم فصل را با سه کارت زرد به پایان برسانم. 

دیدگاه‌ها