کد خبر : 1872472 | 06 اسفند 1401 ساعت 22:32 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

تیم بی‌رحم اسپالتی حتی 10 نفره هم برنده می‌شود

امپولی 0-2 ناپولی: اسب قهرمانی را زین کنید!

ناپولی توانست با یک پیروزی دیگر، به کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های سری آ نزدیک شود.

امپولی 0-2 ناپولی: اسب قهرمانی را زین کنید!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و چهارم سری آ و در استادیوم کارلو کاستلانی، تیم فوتبال ناپولی توانست با 2 گل از سد میزبان خود، امپولی، بگذرد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر شود.

در این دیدار ناپولی روی 2 ضربه کرنر توانست 2 مرتبه دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 17 بود که کرنر ارسالی پیوتر زیلینسکی را مدافعین امپولی برگشت دادند که توپ پشت محوطه جریمه به خویچا کواراتسخلیا رسید. او با یک ارسال دقیق به دهانه دروازه، دوباره توپ را به زیلینسکی رساند و این بازیکن نیز با یک ارسال تند و تیز به دهانه دروازه، قصد داشت هم تیمی خود را صاحب توپ کند که آدریان اسماعیل، مدافع اهل آلبانی امپولی، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

1805815

گل دوم شاگردان اسپالتی دقیقا به شکل مشابهی به ثمر رسید. ارسال کوتاه کرنر زیلینسکی به کواراتسخلیا رسید و شوت سرکش این بازیکن از پشت محوطه جریمه را ویلیام ویکاریو برگشت داد که ویکتور اوسیمن با حضور به موقع در دهانه دروازه، توپ ریباندی را وارد دروازه کرد تا ناپلی‌ها با 2 گل از حریف خود پیش بیفتند.

اوسیمن می‌توانست در دقیقه 34 گل دومش را به ثمر برساند. پس از اینکه لوزانو توانست لوپرتو، مدافع میزبان را تحت فشار بگذارد، توپ را به اوسیمن سپرد که ضربه این بازیکن را ویلیام ویکاریو با یک سیو دیدنی مهار کرد.

1805812

در نیمه دوم، مهاجم نیجریه‌ای و آماده ناپولی، گل سوم تیمش را به ثمر رساند که آفساید اعلام شد. استانیسلاو لوبوتکا یک توپ خوب را با عبور از خط دفاع حریف برای اوسیمن ارسال کرد که به فضای بین دو مدافع حمله کرده بود. او با استفاده از این پاس توانست گلر حریف را شکست دهد و گل سوم تیمش را به ثمر برساند، اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

لحظاتی بعد و در دقیقه 67، ماریو روی، بازیکن پرتغالی ناپولی، با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد. پس از اینکه در یک چالش با فرانچسکو کاپوتو ضربه‌ای به او وارد کرد، جیووانی آیرولدی داور مسابقه یک کارت زرد به او داد که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، رنگ کارت به قرمز تغییر کرد و ماریو روی از زمین بازی اخراج شد.

1805811

در یک دوئل دیگر میان مهاجم ناپولی و گلر امپولی، گلزن تیم اسپالتی شکست خورد. روی پاس دیدنی الیف الماس به ویکتور اوسیمن، او در محوطه جریمه ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که ویلیام ویکاریو با یک سیو دیدنی دیگر، دروازه تیمش را نجات داد.

در نهایت نیز بازی با همین نتیجه 2 بر صفر به سود ناپولی به پایان رسید تا این تیم فاصله‌اش با اینتر رده دومی را به عدد 18 برساند. در صورتی که نراتزوری در دیدار این هفته پیروز نشود، عملا رسیدن به ناپولی به یک رویا تبدیل می‌شود و ناپلی‌ها را باید قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ ایتالیا دانست.

ویدئو: 273558

دیدگاه‌ها