کد خبر : 1872484 | 06 اسفند 1401 ساعت 23:30 | 192.1K بازدید | 37 دیدگاه

پسر رائول، قهرمان دیرهنگام دربی مادرید

فوتبال جهان یک جواهر جدید کشف کرد

آلوارو رودریگز درست مثل رائول اولین گلش برای رئال را مقابل اتلتیکو به ثمر رساند.

فوتبال جهان یک جواهر جدید کشف کرد

به گزارش “ورزش سه” قهرمان پرش ارتفاع در کل اروپا، کسی جز آلوارو رودریگوئز، پسر بچه ۱۸ ساله اروگوئه‌ای نیست که امروز با پرشی بلند، بالای سر کریم بنزما و مدافعان همیشه سختکوش اتلتیکو مادرید، گل تساوی را در ورزشگاه برنابئو وارد دروازه حریف کرد.

آلوارو فرزند کوکیتو بازیکن سابق فوتبال اروگوئه است؛ جوانی که در تیم کاستیا و زیر نظر رائول، ستاره افسانه‌ای رئال رشد کرده و حالا یکی از مدعیان جدی تبدیل شدن به مهاجم بزرگسالان رئال مادرید است. او اولین حضورش در جمع کهکشانی‌ها را در دیدار مقابل کاسرنیو تجربه کرد و پس از یکی دو حضور موثر دیگر، امشب موفق شد یک گل تاثیرگذار دیگر را برای مادریدی‌ها به ثمر برساند.

1805847
یک شات بی‌نقص از پرواز و گل آلوارو. او نگذاشت رئال در خانه مغلوب آتلتی شود.
1805845

او متولد اسپانیاست و درحالی‌که این شانس را داشت برای لاروخا به میدان برود، اما تیم ملی اروگوئه را برای بازی‌های ملی انتخاب کرده تا نشان دهد یک وطن‌پرست بوده و به ریشه‌ خانوادگی وفادار است. پدر او بازیکن اسبق تیم ملی اروگوئه و پنارول است که بیش از هر کس دیگری از موفقیت‌های او ذوق می‌کند. بازیکنی که حمایت فده والورده، دیگر ستاره اروگوئه‌ای رئال را پشت سر خود دارد.

1805860
رائول، با شماره 7 در پشت خود و تنها با 17 سال، برای اولین بار به عنوان گلزن لوس‌بلانکوس در تاریخ 5 نوامبر 1994. او در برد پرگل رئال (4-2) نام خود را به تاریخ پیوند زد.

آلوارو در تابستان ۲۰۲۰ از خیرونا وارد آکادمی رئال شد و پس از پیشرفت خارق‌العاده در سه سال، تبدیل به پدیده جدید رئال شده است و گفته می‌شود همین امروز بند فسخ جدایی او از جمع مادریدی‌ها ۵۰ میلیون یورو است.

نکته مهم این است که در طول سال‌ها مهاجم تیم کاستیا که از آکادمی به بزرگسالان رسیده‌اند، هرگز موفق نشده‌اند کار خاصی انجام بدهند و آخرین نمونه موفق کسی جز رائول گونزالس نبوده است. با این حال، آلوارو قصد دارد این طلسم را بشکند و مثل رائول در رئال تبدیل به یک نام جاودانه بشود. رائول گونزالس، آلوارو را در تیم جوانان C مادرید در پست وینگر کشف کرد و او را در ۱۷ سالگی به کاستیا برد تا از او یک مهاجم تیزچنگ بسازد. آلوارو ۳۵ بازی برای کاستیا انجام داده و ۹ گل به ثمر رسانده است. رائول در مورد این بازیکن اروگوئه‌ای می‌گوید: او پیشرفت بسیار سریعی داشته و پیش‌تر هم خواهد رفت.

1805843
ستاره‌ای که وارد تاریخ خواهد شد: آلوارو رودریگز.
1805844

این تصاویر صحنه گل آلوارو را نشان می‌دهد. گلی که کمی دیر به ثمر رسید و تنها خاصیتش ممانعت از باخت رئال در خانه بود. البته این فقط ظاهر کار است. مهم‌تر، ظهور بازیکن تازه‌ای است که در دنیا چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد.

دیدگاه‌ها