کد خبر : 1872491 | 06 اسفند 1401 ساعت 23:56 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

برانکارد روی سکوهای ورزشگاه

شوت پرقدرتی که یک هوادار را به بیمارستان فرستاد!

برخورد شوت سنگین بازیکن کادیز به صورت یک هوادار، او را به شدت مصدوم کرد.

شوت پرقدرتی که یک هوادار را به بیمارستان فرستاد!

به گزارش "ورزش سه"، کادیز قعر جدولی امشب با یک گل مغلوب رایو وایکانو شد. دروازه این تیم در دقیقه 74 باز شد و تلاش مهاجمانش برای زدن گل تساوی حاصلی در پی نداشت؛ روی یکی از همین تلاش‌ها در دقایق تلف شده بود که شوت سنگین هافبک کادیز، یک هوادار نگونبخت را مصدوم کرد.

پاته سیس، هافبک سنگالی کادیز در دقیقه 2+90 روی ریباند توپی که طی یک شلوغی مقابلش افتاده بود، با یک شوت سنگین، دروازه حریف را نشانه گرفت. ضربه او اما به جای تور دروازه، صورت یک هوادار در پشت دروازه را لمس کرد؛ لمسی که خیلی هم دوستانه نبود و به مصدومیت شدید او انجامید.

1805852

این هوادار زن بعد از برخورد توپ به صورتش برای لحظاتی حال خوشی نداشت و بازی برای دقایقی به خاطر رسیدگی کادر درمان به وضعیت او متوقف و سپس از سر گرفته شد. این هوادار خیلی سریع با برانکار به کنار زمین منتقل شده و در آمبولانس مورد مداوا قرار گرفت.

البته این حادثه می‌توانست شدیدتر هم رخ بدهد، اگر هوادار دیگری که کنار این هوادار حضور داشت، قبل از اصابت توپ کمی ضرب آن را با دست نمی‌گرفت. با توجه به وقفه صورت گرفته، بازی‌ای که پیش از آن 9 دقیقه وقت تلف شده داشت، تا دقیقه 104 به طول انجامید.

دیدگاه‌ها