کد خبر : 1872503 | 07 اسفند 1401 ساعت 01:19 | 6K بازدید | 9 دیدگاه

شاگردان کلوپ هنوز در شوک شکست مقابل رئال هستند

پالاس ۰-۰ لیورپول: این تیم دوست دارد فصل تمام شود

لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.

پالاس ۰-۰ لیورپول: این تیم دوست دارد فصل تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 شنبه در ورزشگاه سلهرست پارک میهمان کریستال پالاس بود. شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار علی‌رغم داشتن چند موقعیت بسیار خوب با تساوی بدون گل مقابل حریف متوقف شدند.

آنها که بعد از کسب دو برد روحیه‌بخش در لیگ برتر، شکستی سنگین مقابل رئال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ متحمل شدند، به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی امشب بودند تا کمی از فشارها را کاسته و جایگاه خود در جدول را هم بهتر کنند.

خاکپو روی پاس هندرسون در دقیقه 10 اولین موقعیت بازی را به دست آورد، اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت و راهی اوت شد. چند دقیقه بعد از این موقعیت، می‌رفت دروازه لیورپول باز شود، اما آلسیون بکر با واکنشی زیبا مانع از این کار شد.

ویسنته گوآیتا در دقیقه 18 روی شوت ژوتا دروازه تیمش را نجات داد تا نتیجه همچنان 0-0 باشد. لیورپول که چهره تهاجمی خود را حفظ کرده بود در دقیقه 38 روی حرکت زیبای صلاح و ضربه سر هندرسون می‌رفت به گل برسد، اما این ضربه هم جایی در چارچوب نداشت.

1805888

دقایقی پس از موقعیت فوق، لیورپول روی ضدحمله می‌توانست به گل برسد، اما محمد صلاح این موقعیت را هم از دست داد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد. در شروع نیمه دوم، چهره تهاجمی شاگردان کلوپ حفظ شد و آنها در میان تشویق هواداران تیم میزبان، سعی در رسیدن به اولین گل بازی داشتند.

1805889

تنها 4 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول به یک موقعیت بسیار خوب دست یافت، اما درحالی‌که این بار گوآیتا هم تسلیم شده بود، ضربه پرقدرت محمد صلاح به تیر دروازه برخورد کرد.

1805891

در ادامه نیمه دوم لیورپول حملات خود را ادامه داد، اما این سبک بازی آنها راه به جایی نبرد و اگرچه چندین موقعیت دیگر را هم تا پیش از به صدا در آمدن سوت پایان شاهد بودیم، اما توپی از خط دروازه میزبان رد نشد؛ کودی خاکپو در دقیقه 81 مهمترین شانس گلزنی این لحظات را روی پاس صلاح و در موقعیت تک به تک از دست داد.

1805890

این دیدار درحالی‌که کریستال پالاس در دقایق پایانی با حملات خطرناک خود حسابی نفس لیورپولی‌ها را بند آورده بود در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم صاحب یک امتیازی شوند که خیلی به دردشان نمی خورد. لیورپول با این یک امتیاز 36 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به برایتون، جای این تیم در مکان هفتم را گرفت. کریستال پالاس هم با 27 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها