کد خبر : 1872512 | 07 اسفند 1401 ساعت 02:09 | 60.5K بازدید | 6 دیدگاه

هواداران منچستر آماده استقبال دوباره از دیالو در اولدترافورد

رونالدوی جدید یونایتد شناسایی شد (عکس)

مهاجم قرضی یونایتد در ساندرلند با گل زیبایی که شنبه شب به ثمر رساند، مورد توجه هواداران شیاطین سرخ قرار گرفت.

رونالدوی جدید یونایتد شناسایی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آماد دیالو، وینگر ساحل عاجی منچستریونایتد که به صورت قرضی راهی تیم دسته اولی ساندرلند شده، در جریان شکست 2-1 تیمش مقابل کاونتری یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند تا توجه هواداران شیاطین سرخ را جلب کند.

این بازیکن 20 ساله که با انگیزه بازی بیشتر و کسب تجربه راهی ساندرلند شده در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی ساندرلند – کاونتری و در حالی که تیمش 2-0 از حریف عقب بود، با شوتی کات دار و زیبا از سمت راست محوطه جریمه، به زیباترین شکل ممکن دروازه را باز کرد.

او این گل را در نهایت آرامش و پس از یک کار با توپ مسلط و ضربه ای مطمئن و قوس دار به گوشه دروازه – به طوری که گلر حریف فقط یک تماشاگر بود – به ثمر رساند تا سوژه بحث هواداران یونایتد در توئیتر شود؛ آنها دلخوش به این هستند که جانشین رونالدو را بالاخره پیدا کرده اند؛ البته از بین داشته های قبلی و در میان خودی ها.

1805901

بسیاری از هواداران یونایتد در توئیتر به تحسین عملکرد آماد پرداخته و خواستار پایان دوران حضور قرضی او در ساندرلند با این پیام شدند: "آماد را به خانه برگردانید."

هوادار دیگری که حسابی از تجسم تشکیل زوج گارناچو – دیالو در فصل آینده به وجد آمده نوشت: "نمی توان بیش از این منتظر ماند تا آماد دیالو به خانه برگردد. منچستر با حضور او، ترسناک تر و ویران کننده تر خواهد بود. با تشکیل زوج گارناچو – دیالو تصور کنید چه کارها که می توان کرد."

1805900

توئیت جالب دیگر در مورد دیالو را کاربری منتشر کرده که عقیده دارد او با درخشش‌های اخیر خود به حد کافی توانی هایش را اثبات کرده و می توان به کارایی اش در میادین بزرگ امیدوار بود. این کاربر ادامه داد: "مردم می گویند که او این کارها را در چمپیونشیپ انجام می دهد، خب به هر حال آن جا هم همه چیز مثل لیگ برتر است؛ تیم ها 11 نفر دارند و توپ و دروازه هم شبیه لیگ برتر است. او توانایی‌های خود را به خوبی نشان می‌دهد و مطمئنم که تن هاخ هم تحت تاثیر قرار داده است."

این کاربر هم مثل بسیاری دیگر از هواداران، بدون پنهان کردن اشتیاق خود از حضور دیالو در فصل جدید با پیراهن یونایتد توئیت کرد: "واقعاً علاقه مندم ببینم تن هاخ در فصل آینده با او چه می‌کند." هوادار دیگری نیز تاکید کرد که انتقال قرضی، کلید موفقیت بازیکن جوان یونایتد است؛ چرا که برای وفق پیدا کردن او با فوتبال پرفشار انگلیس، بازی در چنین تیم و چنین سحطی نیاز بود.

دیدگاه‌ها