کد خبر : 1872527 | 07 اسفند 1401 ساعت 09:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل تیم‌ها برای رسیدن به فینال جام حذفی مردان

تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

تقابل تیم‌ها برای رسیدن به فینال جام حذفی مردان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ، در ادامه برگزاری رقابت های جام حذفی تنیس مردان جام خلیج فارس در جزیره کیش ، تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی با هم دیدار کردند.

در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم نیرو تابلو ریلی با نتیجه ۳ بر صفر از سد فیلتر البرز عبور کرد ، پارسیان انرژی با همین نتیجه مقابل ام تی ای (ه) به پیروزی رسید ، فولاد مبین البرز با نتیجه ۲ بر یک رعد پدافند ارتش را شکست داد و توسعه امین دارو با نتیجه ۳ بر صفر ولسرویسز ایران را مغلوب کرد.

به این ترتیب امروز و با برگزاری ۲ دیدار مرحله نیمه‌ نهایی چهره تیم های راه یافته به فینال مشخص می شود.

در نخستین دیدار این مرحله تیم های نیرو تابلو ریلی با پارسیان‌انرژی پرتو دیدار می کند و فولاد مبین البرز  به‌مصاف توسعه امین دارو می رود.

این مسابقات از ۲۴ بهمن‌ماه با حضور ۱۳۶ تیم از استان های اردبیل، اصفهان، البرز ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، کرمان ، گلستان ، مازندران، یزد، منطقه آزاد انزلی، جزیره کیش و ۳ تیم آینده سازان آغاز و ۸ اسفند با معرفی برترین‌ها به پایان می‌رسد.

گفتنی است سامان حسنی سرداور نشان نقره و محسن خداپرست سرداور نشان سفید به عنوان سرداور و مهران قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

دیدگاه‌ها