کد خبر : 1872545 | 07 اسفند 1401 ساعت 09:55 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: بازی رئال تاثیری روی این نتیجه نداشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که شکست برابر رئال مادرید تاثیر خاصی روی عملکرد بازیکنانش برابر کریستال پالاس نداشته است.

کلوپ: بازی رئال تاثیری روی این نتیجه نداشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر کریستال پالاس به میدان رفت و در نهایت با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 
این دیدار در فاصله کمتر از یک هفته پس از شکست باورنکردنی 2-5 برابر رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، دیداری که لیورپول ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد اما در نهایت با دریافت پنج گل شکست خورد.
همین موضوع باعث شد که بسیاری معتقد باشند که شاید این باخت شوک بزرگی برای بازیکنان این تیم بوده و روی نتیجه بازی آنها با پالاس هم تاثیر داشته است. 
کلوپ در این باره گفت: «من تاثیر زیادی از بازی رئال روی این دیدار ندیدم. اگر گل بزنیم، به خانه برویم و 0-1 ببریم شاید بتوان در میانه این اتاق ایستاد و درباره بازی دشوار صبح کرد اما حالا چنین چیزی ممکن نیست.»

1804604

این مربی آلمانی همچنین درباره تاثیر غیبت داروین نونیز در این دیدار اظهار داشت: «ما در بعضی از لحظات جای خالی نونیز را کاملا حس کردیم اما می‌توانیم بدون او هم بازی کنیم. دیوگو ژوتا را داریم که می‌تواند خطر بزرگی در زمین باشد. وقتی محمد صلاح و کودی خاکپو عقب می‌کشند، ژوتا باید آن جا بماند.»
او درباره شرایط بازی اضافه کرد: «ما بازی را خوب شروع کردیم. پویایی خوبی داشتیم و ارسال پاس‌ها هم عالی بود اما در آخر نتوانستیم به اندازه کافی دروازه حریف را تهدید کنیم و مجبور شدیم بین خطوط بازی کنیم. آنها هیچ شوتی در چارچوب نداشتند اما سه یا چهار شوت داشتیم. حتی به تیرک دروازه هم زدیم. معمولا یک یا دو گل با چنین فرصت‌هایی می‌زنیم اما امشب این اتفاق رخ نداد.»

دیدگاه‌ها