کد خبر : 1872550 | 07 اسفند 1401 ساعت 10:26 | 229 بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ از امروز

شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان و دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان جوانان از امروز 7 اسفند در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ از امروز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان و تیم ملی روئینگ آقایان جوانان در ادامه برگزاری اردوهای تدارکاتی با هدف حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تمرینات خود را از امروز 7 اسفند آغاز می‌کند.

این اردو تا 24 اسفند در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت.

افشین فرزام سرمربی روئینگ بزرگسالان، محمدعلی قرائت مربی مردان جوانان، هما خاتمی و فرزین رضایی مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

1568382

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، نازنین ملایی از گیلان، کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان در بخش بانوان بزرگسالان و شیرزاد قادری از کردستان، میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی، امیرحسین محمودپور از گیلان و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان بزرگسالان و علی رشادت از آذربایجان‌غربی، امیررضا عبدالی از تهران، شایان ریحانی‌فرد از فارس و ابوالفضل سطوتی از گیلان در بخش آقایان جوانان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

دیدگاه‌ها