کد خبر : 1872557 | 07 اسفند 1401 ساعت 10:58 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از پیروزی درخشان مقابل شهرداری آستارا

سرمربی جنجالی: صحبت‌هایم مزاح بود!

سرمربی چوکا اعتقاد دارد هر تیمی اشتباه کمتری مرتکب شود، در پایان فصل جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.

سرمربی جنجالی: صحبت‌هایم مزاح بود!

به گزارش “ورزش سه”، جهانبخش جعفری سرمربی جدید چوکای تالش که ویدئو مربوط به او، حسابی جنجالی شده بود می گوید آن اظهارات جنبه شوخی داشت اما بازیکنان شرایط تیم را درک کردند.
او در خصوص پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل شهرداری آستارا به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوب بود. به هر حال این دیدار دربی تالشان محسوب می‌شود و حساسیت خاصی داشت. با توجه به شرایط‌مان در جدول، به این سه امتیاز نیاز داشتیم. فکر می‌کنم بچه‌ها کیفیت خوبی از خود نشان دادند و جا دار از حدود ۵ هزار تماشاگری که از این بازی استقبال کردند تشکر کنم. با تلاش بچه‌ها و فشاری که به تیم حریف آوردیم توانستیم سه گل به آنها برنیم،‌ چه بسا که اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، نتیجه بازی پر گل‌تر از این هم می‌شد.

وی در مورد ویدئو جنجالی که در بدو ورودش منتشر شده بود و ارتباط آن اظهارات با تغییر روند نتیجه گیری چوکا ادامه داد: من پیش تر از این گفتگو هم عنوان کردم که آن صحبت‌هایی که از من منتشر شد، صرفا جهت مزاح بود. بچه‌ها شرایط را درک کردند و دارند با تمام وجود خود تلاش می‌کنند. از مالک‌ باشگاه، مسئولین شهر تالش، فرماندار، اداره‌ کل ورزش استان، نماینده مجلس، رئیس هیات فوتبال و تمام عزیزانی که دستی بر آتش دارند، انتظار دارم که به ما کمک کنند تا بتوانیم چوکا را در لیگ نگه‌داریم. امیدوارم تا قبل از عید، مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم تا آنها شرمنده خانواده خود نشوند. انشاالله با ایجاد شرایط مثبت بتوانیم رو به جلو پیش برویم.

سرمربی چوکا در رابطه با آمار بالای اخراجی‌های تیمش عنوان کرد: تیم ما بسیار درگیرانه و فیزیکی بازی می‌کند، در چنین شرایطی طبیعتا این اتفاقات نیز رخ خواهد داد. اخراج جواد به‌آفرین کاملا درست بود اما در مورد اخراج پرهام جوادی، من فکر می‌کنم آقای خورشیدی که یکی از بهترین داورهای ایران هستند، در دادن کارت دوم کمی عجولانه تصمیم گرفتند.

جعفری در خصوص وضعیت چوکا در جدول لیگ یک اظهار داشت: من دو، سه هفته پیش هم گفتم که ما در بازی‌های باقی مانده، سعی می‌کنیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم. برای ارتقای جایگاه‌مان درجدول باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها هم باشیم، اما دو، سه تیم دیگر مثل شهرداری آستارا و خوشه طلایی ساوه به منطقه خطر نزدیک شدند و شهرداری همدان و دریای بابل هم با ادامه این روند، ممکن است خطر سقوط را احساس کنند و این اتفاق خوبی برای ما است. در ادامه فصل هر تیمی کمتر اشتباه کند جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.

وی در مورد تقابل این هفته چوکا با خیبر خرم آباد افزود: ما دو بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های پارس جنوبی و استقلال ملاثانی که جزو مدعیان هستند، برگزار کردیم. البته استقلال ملاثانی از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باز ماند اما به هر حال ما مقابل این دو تیم خیلی با کیفیت بازی کردیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. ان‌شاءالله این اتفاق در دیدار مقابل خیبر بیفتد و ما بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها