کد خبر : 1872559 | 07 اسفند 1401 ساعت 10:52 | 17.6K بازدید | 11 دیدگاه

کریستال پالاس از اشتباه لیورپول گذشت، رئال نه!

تساوی لیورپول برابر کریستال پالاس شاید زنگ خطری برای این تیم درباره بازی برگشت برابر رئال مادرید باشد.

کریستال پالاس از اشتباه لیورپول گذشت، رئال نه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول باز هم نتوانست در بازی شب گذشته برابر کریستال پالاس راهی برای کسب سه امتیاز بازی پیدا کند و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
در نیمه اول این بازی هیچ اثری از تیمی که برابر رئال مادرید به میدان رفت دیده نشد و پالاس انواع و اقسام موقعیت‌های مختلف برای گلزنی را ایجاد کرد اما در نهایت نتوانست گلزنی کند. 
پرس شدید و همه جانبه که نشانه اصلی فوتبال کلوپ بود حالا دیگر در لیورپول دیده نمی‌شود و این مربی آلمانی هم به خوبی از این موضوع آگاه است که باید فکری به حال تقویت این تیم در تابستان برای گرفتن نتیجه در فصل آینده کرد. 
ترنت الکساندر آرنولد در چند هفته اخیر بارها ثابت کرده که نقش مهمی در ترکیب لیورپول ایفا می‌کند. او قدرت حمل توپ بسیار خوبی دارد و می‌تواند به راحتی بازی حریف را بخواند. همین به او اجازه داده که به بازیکنی تبدیل شود که بیشتر از این که وینگر باشند، به نقش هافبک نزدیک شود. 

1805974

اما اشتباه او در خط دفاعی واقعا غیرقابل بخشش است. علاوه بر این، او نتوانست در بازی شب گذشته به اندازه همیشه درخشان ظاهر شود. آرنولد دو اشتباه در 45 دقیقه نخست داشت که ممکن بود برای خودش و لیورپول گران تمام شود. کریستال پالاس از این دو اشتباه گذشت اما رئال در برنابئو از چنین اشتباهاتی نمی‌گذرد. 
لیورپول به این پیروزی نیاز داشت اما به اندازه کافی برای آن تلاش نکرد اما نباید فراموش کرد که دلیل این اتفاق بیشتر از آن که احساسی باشد، فیزیکی است. 
علاوه بر این، آنها همچنان به شدت با معضل مصدومیت روبرو هستند. این تیم پیش از بازی تایید کرد که داروین نونیز به دلیل احساس درد از ناحیه کتف و جو گومز به دلیل مصدومیت جزئی قادر به حضور در این دیدار نخواهند بود. 
هرچه به تاریخ حضور لیورپول در سانتیاگو برنابئو نزدیک شویم، هواداران لیورپول باید بیش از پیش حامی این تیم باشند و اجازه ندهند که آنها تنها قدم بزنند.

دیدگاه‌ها