کد خبر : 1872572 | 07 اسفند 1401 ساعت 11:50 | 8.9K بازدید | 35 دیدگاه

آنچلوتی: هنوز با لالیگا خداحافظی نکردیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که کار این تیم در لالیگا هنوز به پایان نرسیده است.

آنچلوتی: هنوز با لالیگا خداحافظی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با تساوی1-1 مقابل این تیم متوقف شد.
این تیم در حالی تنها یک امتیاز از این بازی به دست آورد که گل اول این دیدار را شاگردان دیه‌گو سیمئونه به ثمر رساندند اما تعویض طلایی آنچلوتی باعث شد که آلوارو رودریگز بتواند گل مساوی را وارد دروازه این تیم کند. 
این بازی اهمیت بسیار زیادی برای رئال مادرید داشت تا بتواند پس از پیروزی جذاب برابر لیورپول و در آستانه دیدار برابر بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری، سه امتیاز این بازی را به دست آورد و فاصله‌اش را با شاگردان ژاوی در صدر جدول لالیگا حفظ کند. 

1800449

حالا اختلاف امتیاز رئال با بارسلونا به هفت امتیاز رسیده اما بارسا یک بازی کمتر از این این تیم انجام داده و امشب باید به مصاف آلمریا برود که در صورت پیروزی در این دیدار اختلافش با رئال را به 10 امتیاز می‌رساند. 
با این حال، آنچلوتی همچنان معتقد است که تیمش فرصت قهرمانی در لالیگا را از دست نداده و فرصت دفاع از عنوانش را دارد. 
سرمربی رئال مادرید در این باره به خبرنگاران گفت: «شرایط قهرمانی حالا پیچیده‌تر شده است اما اینطور نیست که ما با قهرمانی لالیگا خداحافظی کرده باشیم! باید بیینیم که تا روز آخر چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها