کد خبر : 1872584 | 07 اسفند 1401 ساعت 12:40 | 18.5K بازدید | 21 دیدگاه

پاسخ ستاره نیوکسل به تن‌هاخ: هرجور باشد می‌بریم

کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل، پاسخ انتقاداتی که از سوی اریک تن‌هاخ درباره سبک بازی این تیم مطرح شده بود را داد.

پاسخ ستاره نیوکسل به تن‌هاخ: هرجور باشد می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب باید در دیداری حساس در فینال جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد برود و امیدوار است که اولین جام قهرمانی را پس از سال‌ها به دست آورد. 
تن‌هاخ در آستانه این دیدار مدعی شده بود که سبک بازی این تیم چندان مورد تاییدش نیست و باید فکری به حال اتلاف وقت بی‌مورد این تیم که در طول این فصل بارها و بارها دیده شده کرد. 
این اظهارات چندان به مذاق تریپیه خوش نیامده و او تاکید کرد که تیمش هر کاری که از دستش بربیاید انجام خواهد داد تا برنده این بازی شود. 

1760330

این ستاره سابق اتلتیکو مادرید در این باره اظهار داشت: «هرکسی حق دارد نظر خودش را داشته باشد. اما من تجربه بسیار زیادی در اسپانیا دارم. شما باید بدانید که چه زمانی سرعت بازی را پایین بیاورید. اگر حریف بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد، مشخص است که شما باید زمان بازی را تلف کنید تا آنها فرصت گلزنی نداشته باشند. باید بتوانید بازی را به خوبی مدیریت کنید. 
بعضی تیم‌ها این فصل از بازی با ما راضی بودند اما باید در لحظه درست هوشمندانه عمل و از تجربه استفاده کرد. هواداران حریف هم این سبک را دوست دارند چون برخلاف میل تیم آنها است. ما هر کاری که بتوانیم برای این که برنده از زمین بیرون بیاییم انجام می‌دهیم.» 

دیدگاه‌ها