کد خبر : 1872587 | 07 اسفند 1401 ساعت 12:57 | 42.5K بازدید | 70 دیدگاه

پدر پدیده رئال: هروقت بارسا می‌برد، او گریه می‌کرد!

کوکیتو رودریگز، پدر آلوارو رودریگز، از علاقه قدیمی و شدید پسرش به رئال مادرید خبر داده است.

پدر پدیده رئال: هروقت بارسا می‌برد، او گریه می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید بود و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
آنها گل اول را دریافت کرده بودند و در حالی که تنها پنج دقیقه تا پایان این بازی فرصت باقی مانده بود، این رودریگز بود که توانست نقش تعویض طلایی کارلو آنچلوتی را ایفا و دروازه حریف را باز کند. 
این گل نویدبخش تولد ستاره‌ای درخشان برای رئال مادرید بود و باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان از شب گذشته بارها این بازیکن را تحسین کنند. 

1806004

پدر پدیده 18 ساله رئال هم مدعی شده که پسرش از سن بسیار کم علاقه زیادی به این تیم داشت و دیدن او در پیراهن این تیم ارزش زیادی برای خانواده‌اش دارد. 
رودریگز در این باره اظهار داشت: «وقتی آلوارو گل زد، من شروع به گریه کردم. او حالا به رویایش رسیده است. او به تمام آرزوهایی که از بچگی به آن فکر کرده بود رسیده است. به یاد دارم که وقتی بچه بود، هربار بارسلونا برابر رئال به پیروزی می‌رسید گریه می‌کرد.»
او همچنین به نقش مهم رائول گونزالس در رشد این بازیکن اشاره کرد و گفت: «رائول شخصیتی فوق العاده و باورنکردنی است. من بیشتر از چیزی که بتوانم بگویم قدردان او هستم.» 

دیدگاه‌ها