کد خبر : 1872598 | 07 اسفند 1401 ساعت 14:25 | 43.8K بازدید | 16 دیدگاه

او اسرار محرمانه‌ای را می‌داند

همسرم بی‌دلیل بارسلونا را تهدید نکرده بود

ماریا لوسیا رومرو، همسر سابق انریکز نگریرا، در مورد دریافت مبالغ هنگفت از باشگاه بارسلونا با رادیو مارکا صحبت کرد.

همسرم بی‌دلیل بارسلونا را تهدید نکرده بود

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش فاش شد که بارسلونا بین سال‌های 2001 تا 2018 و در زمان چهار مدیر، به انریکز نگریرا، نایب رئیس وقت کمیته داوران اسپانیا، 6.6 میلیون یورو پرداخت کرده است. خوان لاپورتا، رئیس بارسا، ادعا می‌کند که از نگریرا تنها گزارشات داوری را دریافت می‌کرده و هرگز به بارسا کمک داوری نشده است و این مبالغ رشوه نبوده‌اند. این قضیه به پرونده بارساگیت معروف شده است.

1806016

همسر نگریرا که چند سالی است از او جدا شده، در این رابطه به رادیو مارکا گفت: «اگر مدارک مستند وجود دارد، پس حتما او این مبالغ را از بارسا دریافت کرده ولی ما که در زندگی تاثیر آن را شاهد نبودیم. او یک فرد الکلی بود و اکثر درآمدش را صرف مسائل دیگر می‌کرد. انریکز باید به خودش کمک می کرد. این را هم می‌دانم که او بی دلیل بارسا را به افشای اسرار محرمانه تهدید نمی کرد. او قطعا چیزی علیه باشگاه داشت.»

لازم به ذکر است که نگریرا اکنون به بیماری آلزایمر دچار شده و قادر به حضور در هیچ دادگاهی نیست. او در سال 2018 و در دو نوبت با ارسال فکس به باشگاه بارسلونا تهدید کرده بود که اگر پرداختی به او از سر گرفته نشود، همه چیزهایی که از بارسلونا می داند را فاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها