کد خبر : 1872623 | 07 اسفند 1401 ساعت 16:28 | 17.6K بازدید | 14 دیدگاه

کیه‌ران تریپیر:

با سیمئونه در بیفتید، کارتان تمام است

کیه‌ران تریپیر راز موفقیت در اتلتیکو را اطاعت از دستورات دیه‌گو سیمئونه عنوان کرد و اینکه هرگز با او دچار مشکل نشوید.

با سیمئونه در بیفتید، کارتان تمام است

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیر بین سال‌های 2015 تا 2019 نمایش‌های درخشانی را در ترکیب تاتنهام ارائه داد و این موضوع باعث شد که چشم چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب او دوخته شود، اما در نهایت این اتلتیکو مادرید بود که موفق شد در تابستان 2019 این مدافع انگلیسی را به خدمت بگیرد. تریپیر دو فصل و نیم برای اتلتیکو بازی کرد و با این تیم یک بار نیز فاتح لالیگا شد. او در زمستان سال گذشته به نیوکسل پیوست.

1806045

دفاع راست ملی‌پوش انگلیسی در مصاحبه با گاردین و در مورد کار زیر نظر دیه‌گو سیمئونه گفت: «از سیمئونه چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام؛ اینکه چه زمانی باید سرعت بازی را کم کرد. اگر حریف بالا بازی کند، باید هر طور شده جریان بازی را قطع کنید. مثلا به آنها اجازه ندهید که یک پرتاب سریع انجام دهند. خیلی‌ها از این سبک بازی خوششان نمی‌آید. ولی از او ترفندهای فوتبالی زیادی یاد گرفته‌ام.»

تریپیر ادامه داد: «بزرگترین درسی که در اتلتیکو یاد گرفتم این بود که هرگز با سیمئونه درگیر نشوم. با او مشکل پیدا کنید، کارتان تمام است و باید از اتلتیکو بروید. سیمئونه به من دفاع کردن و جاگیری درست در زمین را یاد داد. بازی در کشوری دیگر باعث پیشرفتم شد و از هر لحاظ بازی در اتلتیکو به سود فوتبالم شد.»

دیدگاه‌ها