کد خبر : 1872630 | 07 اسفند 1401 ساعت 17:42 | 10.5K بازدید | 3 دیدگاه

آنها طلسم شده‌اند: مصدومیت یک کاپیتان دیگر چلسی

چلسی یکی دیگر از کاپیتان‌هایش را از دست داد و تیاگو سیلوا در بازی امروز مقابل تاتنهام در دربی لندن، درحالی‌که کمتر از 20 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت، مجبور شد زمین را ترک کند.

آنها طلسم شده‌اند: مصدومیت یک کاپیتان دیگر چلسی

به گزارش "ورزش سه"، سریال بدبیاری‌های چلسی همچنان ادامه دارد. درحالی‌که آبی‌های لندن از دقایقی پیش در خانه تاتنهام، برای برگزاری دربی لندن به مصاف این تیم رفته‌اند، یکی دیگر از کاپیتان‌های این تیم در اوایل مسابقه مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

بعد از آنکه هفته گذشته در جریان شکست خانگی چلسی مقابل ساوتهمپتون، کاپیتان این تیم، سزار آسپیلی‌کوئتا، با مصدومیتی شدید از ناحیه سر مواجه شد و کارش به بیمارستان کشید، گراهام پاتر بازوبند را در اختیار تیاگو سیلوای برزیلی قرار داد.

اما امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل برای چلسی، در دیدار مقابل تاتنهام که از آن به عنوان دربی لندن یاد می‌شود، تیاگو سیلوا هم در کمتر از بیست دقیقه مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

1806062

در دقیقه 19 دیدار دو تیم در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر تیاگو ناگهان روی زمین نشست و اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست. با اینکه تا این لحظه مشخص نیست مصدومیت او دقیقا از چه ناحیه‌ای است، ولی به نظر می‌رسد زانوی این ستاره برزیلی دچار مشکل شده است. او زمین مسابقه را ترک کرد تا وسلی فوفانا به جایش وارد زمین شود.

1806063

سیلوای 38ساله در فصل جاری یکی از مهره‌های اصلی و ثابت چلسی بوده است و غیبت او اگر طولانی شود، می‌تواند ضربه قابل‌توجهی به تیم گراهام پاتر باشد.

1806064
1806065

دیدگاه‌ها