کد خبر : 1872633 | 07 اسفند 1401 ساعت 18:12 | 3.6K بازدید | 4 دیدگاه

در لحظاتی که بهترین بودیم، گل خوردیم

اینزاگی: برای حفظ رتبه دوم باید دنده را عوض کنیم!

سرمربی اینتر می‌گوید که از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد و آنها باید بیشتر از این‌ها تلاش کنند.

اینزاگی: برای حفظ رتبه دوم باید دنده را عوض کنیم!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال اینتر با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار، با یک گل برابر بولونیا تن به شکست داد. سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری، در پایان این بازی گفت: ما بازی را بد آغاز کردیم و در حد اینتر نبودیم. اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و 2، 3 موقعیت بسیار مهم ایجاد کردیم. ما در لحظاتی که بهترین عملکردمان در بازی امروز را ارائه می‌کردیم، گل خوردیم. عصبانی هستیم. درست است که مصدومیت‌ها و خستگی‌ها وجود داشت، اما باید بیشتر تلاش کنیم. من بهترین عملکرد اینتر را به وضوح نمی‌بینم.

او درباره تفاوت نتایج اینتر در خانه و خارج از خانه نیز گفت: این یک واقعیت مهم است. ما یک مسیر عالی در مقابل هوادارانمان داریم، اما خارج از خانه اینگونه نیست. ما آنالیز کردیم و با بازیکنان صحبت کردیم، امسال این مشکل بزرگ را داریم. ما سال گذشته در خارج از خانه بهتر بودیم و امسال برعکس است. تمام برتری‌هایمان نسبت به سایر رقبا و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم، حالا باید در خانه به همان سرعت عمل کنیم و در خارج از خانه پیشرفت کنیم.

سرمربی اینتر اظهار داشت: باید کارهای بیشتری انجام شود. ما باید بتوانیم هر دو روز و نیم (فاصله بین بازی‌ها) تمرکز خود را حفظ کنیم. ما اینتر هستیم، بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم. ما مقابل پورتو تمام توانمان را گذاشتیم، اما باید کارمان را بیشتر و بهتر انجام دهیم. باید دلیل عملکرد ضعیف در نیمه اول را بررسی کنیم، ولی در نیمه دوم خوب بودیم.

اینزاگی اظهار داشت: در نیمه اول تقریباً هیچ حمله مهمی و اراده‌ای برای گلزنی وجود نداشت. ما باید بیشتر کار کنیم، اول از همه، من که مربی هستم، باید این کار را انجام دهم. ما موقعیت‌های مهمی توسط ژکو و هاکان به دست آوردیم که آنها را از دست دادیمو احتمالا اگر جلو می‌افتادیم بهتر می‌توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

وی در پایان گفت: ما باید داده‌های‌ بازی‌های خارج از خانه را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم. برای حفظ جایگاه دوم خود باید دنده را عوض کنیم. باید از نظر دوندگی، قاطعیت و عملکرد تهاجمی بهتر می‌بودیم. واضح است که نمی‌توانم از رویکرد بازی راضی باشم. حتی در مسابقاتی که بعد از مسابقات اروپایی برگزار می‌شوند، باید بهتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها